Så nu är denna helg slut!

För den här gången!

Ja vi har ju varit nere i stugan, eller uppe vad vet jag:)

Jätte trevligt och mysigt har vi haft det ska ni veta, när vi kom ner igår så började det att konka saker ut från släpan å in i stugan, Tog sin lilla tid men vi var ju några så då så gick det ju undan ändå:)



Här framme ska vi lägga lite plattor & plantera blommor
så kommer det nog bli jätte fint:)


Plockade runt saker där inne innan man kom på vart allt skulle vara, tar sin lilla tid när man kommer till ett nytt ställe.



          Moster & Jollan mys i trädgården:)


Men när allt var hyfsat klart så var det dags för krubb, vi hade en egen liten kräftskiva. Mamma, Benke, Ronja, Kalle, mormor, Cissi, jag & Jollan å hundarna såklart:)

Super mumsigt med massor av räkor, kräftor, ostar å annat gott.



                     Våran lilla kräftis!!


Inne i vardagsrummet bäddade vi upp riktigt mysigt så Ronja, jag & Jollan kunde sova där. Cissi & Kalle hade med sin resesäng som Jollan  kunde låna, superbra men nu var det ju bara vi tre där ute så den hät gången fick hon sova brevid mammi:). Jobbigt att vara kissnödig hela natten bara för att jag var lite mörkrädd så vågade inte gå upp liksom, ja jag vet men sån är lilla jag;)



                               Läggdags!


Idag så har det blivit lite jobba av, även Danne, Mattis, Gordon & en kompis till MAttis Lovisa om jag inte minns helt fel?!



   Jobb jobb å åter jobb, men ack så bra det blir:)


Så ut med ved från ena bon å in i andra. Danne ska ju bygga sin snickarbod där så allt skulle bort:)


Skit jobbigt men skönt att jobba lite:) Jag gjorde nästan till slutet å tur det för i slutet  på golvet så hittade dom ett sjukt stort råttskelett, jag hade dött om jag satt händerna i den, usch fy bläää!!!


                  
                 Ronja gjorde så fina kransar!


Nu sitter vi här hemma, Danne skulle precis söva Jollan men hon sitter här på sin lekfilt, ska inte mamma å pappa sova så ska Jollan inte heller sova:) jaja ett litet tag till då.



Mattis byggde en fin koja innan vi skulle åka hem:)
Men är den tillräckligt stadig är ju den stora frågan?:)


Nä jag får nog sluta här, men ha det så bra så hörs vi av imorrn säkert.


Har tvättstuga imorrn klockan 7:00 tjena! vi får se om jag passar tiden:)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jollan är söti vad hon sätter på sig men Chico vilken stilig kille i krans... Haha.. super bra bild.. Och tvätten gick bra hörde jag..;) Kramen

2009-09-07 @ 12:26:14
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0