Ja idag, vad händer då?

Nu sitter vi här hemma Jollan och jag å funderar på vad denna dag har att bjuda på.
Inte så där värst mycket tror jag för klockan tre har jag tvättstuga å denna gång måste jag
verkligen ta den tiden för vi har så jäkla mycket tvätt.
Jag skulle ju ha tvättat i måndags, på det tidiga passet, jag gör iordning all tvätt, å det va inte lite må jag säga,
sen på med kläder på Jollan & mig å iväg till tvättstugan.
När vi kommer dit så står det att jag inte har bokat nån tid, fasen oxå då glömde jag bekräfta på söndan, jaha då va det bara att gå hem igen då:(
Men klockan tre gör vi ett nytt försök:)

Danne skulle komma hem på lunchen oxå så ska väl hitta på nåt mumsigt att laga till min underbara mam:)
Tror att det får bli nåt som pytt i panna med ägg är riktigt sugen på det "krögarpytt" är det finaste:)

Såg "Män som hatar Kvinnor" igår, tyckte att den var jätte bra, men vissa scener fick jag spola över, klarar inte av dom hemska sexscenerna med tjejen å förmyndaren, usch vad hemskt, tänk att det faktiskt finns sånt vidrigt folk. Men helt klart värt att se denna film, å snart så kommer ju uppföljaren oxå:)

Idag blir det inte att åka in å förstöra några pengar för imorrn så är det Ulrika marken, ska bli mysigt, även att man inte köper så mycket så är det så mysigt. Äta lite langos med min älskling, favoriten:)

Nä ska fixa iording lite tror jag, ta en macka kanske, har inte ätit ännu, börjar kurra känner jag


            Mammas lilla mackmonster!


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0