Hej hopp!

Ja veckan den går undan den, jag har haft fullt upp så har inte hunnit skriva innan.

Hade ju en hemmavisning i måndags och det gick ju toppen, blev lite svettigt för 20 bruttor ramlade det in:)
Men bara skoj, alla var intresserade oxå. Det är så kul med respons.
Tre nya visningar är i kalendern oxå kan ju inte bli bättre och alla i oktober månad.
Så är ni sugna på att ha en visning får ni hojta till för tiderna börjar bli få.


Faster Lotta var självklart på min visning & Alice måste ju

börja i tid men att vara med:)

Ja så va min måndag och tisdan blev lite samma grej för då va jag iväg på smyckesparty hos Sofia.
Tack så jätte mycket för att vi fick komma, det va riktigt trevligt.
Två halsband blev det självklart att köpa, namnhalsband super snygga:)


Här är det första halsbandet som är ett bankat hjärta som det
står ristat Danne, Joline på ena kanten sen tre sötvattenpärlor.


Det andra är en bankad bricka som det är inristat i stående
text. Först datumet då Danne & jag bestämde att nu är det vi
på allvar & att ingen kan dela på oss:)
Och sen det andra datumet är våran bästa dag i vårat liv
då vi fick våran underbara Joline:)
Längst ner är det tre hjärtan.
Sen är det även på detta tre sötvattenpärlor i vitt.



Jollan lekte för fullt med barnen som var där. Sofies Tuwa som är 8 månader äldre hade hon jätte kul med, dom lekte för fullt med varandra. Sen var även Tuwas bästis där oxå Elliot som oxå var 8 månader äldre om jag inte minns helt fel. Dom hade iaf jätte kul ihop, dom fikade på riktigt och på låtsas. Så kul att se min lilla tös leka så.
Det gör ont i mig att hon inte har nåt eget rum, för jäklar såg henne knappt under kvällen för inne i Tuwas rum höll hon till. Det sötaste var när jag kom in då sitter Jollan och matar Tuwa med hennes leksaksservis.
Så det blir att köpa en servis åt min lilla fika tjej:)
Elliot fatta hon oxå tycke för, Jollan höll ena handen i väggen och andra handen höll hon hårt i Elliot:)
Ja jag blev nästan tårögd< när jag såg att hon kunde leka så bra.
Då känns själva dagisgrejjen inte lika jobbig:)


Jollan tyckte att det var dags för Tuwa att äta lite kvällsmat.


Så passa hon självklart på att ta en fika med Elliot oxå:)


Jollan blev helt tokig i Tuwas nalle phu fåtölj:)

Så Sofia säg till om ni vill att vi ska komma å leka nån mer dag för det gör vi mer än gärna.
Än sålänge så har inte Jollan så jätte många att leka med och det är ju superviktigt:)

Ja idag så har jag legat hela dan med halsont & lite feber men det börjar bli bättre som tur är, för imorrn så har jag en visning & på fredag så är det ju Ladys night:)

Nä om man skulle vara lite social med familjen kanske.
Måste planera visningen imorrn och oktober månad.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kom gärna och lek hos oss också...Inte så långt ju ;)

2009-09-30 @ 23:13:56
URL: http://fiuten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0