fredag fredag härliga fredag:)

Idag så blev det en lugn hemma dag precis som jag önskade, det var ingen som ringde å ville att jag skulle komma in till stan. Ska man ta det positivt eller negativt?? ja ja det va skönt att vara hemma iaf. Bara jag & Joline.
Danne kom hem på lunchen oxå.
Vi försöker ju få Jollan att äta hemlagad mat vilket inte har varit det lättaste, men igår på BVC sa Åsa att hon kunde äta precis den mat vi äter, men att vi skulle ta det lite lugnt med saltet. Innan så har jag ju hela tiden tagit undan mat till Jollis eftersom det inte skulle vara salt o sånt.
Men idag på lunch så bjöds det på fläskfilè i kantarell sås med ris. Oj oj oj det föll lilla Joline i smaken. Vad hon åt.
Sen när hon skulle äta nästa gång vid fem tiden så åt hon lika mycket då. Så fläskfilè var hennes grej:)
Men Joline sån fin mat kan man inte äta jämt vet du:) men allt för dig.

Ja nu är det inte lång tid kvar tills Martin & Sandra blir man och hustru.
Imorgon 16:30 ringer klockorna & det är dags.
Ser verkligen fram emot morgon dagen. Har ju nästan aldrig varit på bröllop & inte ett sånt här som är lite
större.
Hade velat gå på Pierre & Åsas bröllop men dom busarna gifte sig i smyg på Gotland med sina nära å kära.
Just det Åsa du skulle väl oxå på Ladys night? kanske vi ses där då:)

Nä om man skulle äta nåt är lite hungrig faktiskt.
Har precis färgat håret oxå, blev väl okej, lite mörkare än innan men lite röd nyans i men inte mycket. Måste få in lite mer färg nu till hösten liksom:)

Men nu får ni ha en super trevlig helg för jag tror inte att jag hinner skriva nåt mer.
Imorgon är det som sagt fullt upp & på söndag har jag inte en aning om hur jag mår:)

Får se om Cissi föder snart med, nu hoppas vi på söndag för imorrn är det fullt på schemat redan:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Lite röd ton i håret klär dig så himla bra, se det blev säkert jättefint! Ha så kul imorgon!

2009-09-11 @ 22:29:00
URL: http://www.chezannakarin.blogspot.com
Postat av: Cecilia

ja jag skulle också vilja ha mörkbrunt med lite rött i.. men jag är så dålig på att hitta färg. kanske du kan hjälpa mig någon dagn... Vi får väl se när knoddis kommer nu har det i alla fall öppnat sig lite så hon kan ligga och glutta ut lite...:) Pussen

2009-09-11 @ 22:37:29
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: jag själv

ja men nu när håret torkade så blev det mer gyllen brun en liten aning orange, fast ändå inte orange, helt okej tror jag.

Men tack A-K:)

Cissi klart vi hittar nån färg som passar, jag tycker du är snygg i lite mörkare till dina stora fina ögon:)

2009-09-12 @ 01:38:11
URL: http://yoymivida.blogg.se/
Postat av: Towe

ta tag i bloggen och lägg ut bilderna från bröllopet nu!

2009-09-14 @ 10:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0