En super trevlig dag på stan!

Jag åkte in till stan i dag vid ett ungefär & Jollan med såklart. Vi träffade Cissi som skulle följa med mig till banken. Men det blev lite torghäng först så Jollan fick i sig lite å äta.
Där satt vi å snacka skit å efter ett tag så kom Sofie, jag skulle möta henne och hade inte hört att hon ringt mig ett antal gånger, mobilen på ljudlös som vanligt upps. Men hon gick ju raka vägen till torget hon känner mig väl som vet att jag hänger vid blommorna:).
Vi snackade även om vi skulle gå på ladys night hon å jag, skulle vara super skoj:) Få se te att kolla upp biljetter.

Efter banken så blev det att möta upp fler folk, rena rama tjejmaffian på stan. Mamma, Cissi, Ronja. Towe å två kompisar till henne, sen jag å Jollan. Det blev att gå lite i affärer så jag köpte en jätte cool skinnjacka till lillsnuttan. Så nice!
Så kepsen, jeansleggins, å skinnjacka kan inte bli bättre, jo en tröja under såklart å det har hon ju:)


             Jollans nyinköpta kläder!
Har tyvärr inte mer bilder för glömde min kamera idag.


Ja lite käk å annat skoj sen for vi upp till Cissi allihopa för tjejerna skulle träna inför bröllopet på lördag, dom ska ju servera, å jag ska vara en så jobbig gäst;) nävars lite snäll ska jag allt vara.
Fick precis reda på att jag ska sitta med ett par som inte pratar svenska, ja då undrar man ju: hur f..n ska det gå.
Men Hanna kusin klarar ju av det där, tror att hon skulle sitta där med, tyskar va det tror jag, Kalle skulle oxå sitta där å minns jag inte helt fel så kunde han några fraser:) jaja efter några glas så går det nog super:)

Ja idag var det TV för hela slanten. Idol först ut ja gillade hon i lockigt hår kommer inte ihåg vad hon sjöng eller heter men bra va hon. Lovisa  hade ett klipp på sin blogg.

Sen va det Andra avenyn, ja det rullade väl på som vanligt & avslutade med Hells kitchen, ja han är då lika arg som alltid.
 
Jollan sover för fullt det är jobbigt att springa på stan hela dan:)
Hon tog ett bad med moster Cissi innan vi åkte hem å vet ni vad min lilla tös gav sin kära moster i present, helt plötsligt från ingen stans kom en bajskorv flytande då tittar Cissi på Jollan å ut kommer mer, Cissi får lite lätt panik å vill inte liksom sitta kvar, så Jollan blir lite ledsen när vi råkade skratta lite. Förlåt snuttan, det gör inget Cissi tycker om dig lika mycket för det:)

Nä nu ska jag kolla på Män som Hatar Kvinnor, jag är väl den enda som inte sätt den, måste väl göra det innan nästa kommer ut. Mamma, Cissi & Ronja gick på den på bio så den här gången kanske jag får hänka på:) om man har tur:)

Nä nu är det slut för idag
Tack å adjö för idag
Tänk va dagen gick fort
tänk så mycket vi gjort
Men nu är det slut för idag!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: cecilia

Jollis det gör inget.. Vi hade ju SKIT kul i badet.. det kan hända den bästa.. eller ja.. ni vet... Nästa gång ska jag ge igen..:)



Pussen

2009-09-09 @ 12:21:41
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0