Moster Cissi & Kusin Alice på besök!

ÅHH det gillar vi!

Ja vi fick allt en härlig överraskning idag till lunch, jag står i köket och fixar lite krubb för att Danne kommer ju alltid hem till lunchen och äter med oss, då ska ju maten vara klar om man är hemma fru:).

Då ringer min mobil, Cissi är i lurn och säger att hon är vid braskensbro, då har den lille token gått hit med Alice. Usch vädret va ju inte det mysigaste men hon gillat, speciellt i höga klackar. Nu känner jag igen min storasyster, när dom höga klackarna kommit fram:)

Som tur så hade jag ju gjort lite extra mat så det räckte, Kryddjärpar, champinjonsås & potatis. Ja det föll alla i smaken, även Joline:)

Hos mig pipplade Alice lite, då kom Danne å sa att han ville gosa lite, tror ni inte ungen blev knäpptyst eller, så typiskt. Men jag höll henne lite till sen. Tyvärr så glömde jag ta fram kameran idag så inga fina kusinbilder.

Men det går ju fler tåg.


Nu ikväll så har Jollan och jag varit och bokat våran trivsellokal här i föreningen, För om alla kommer när Jollan fyller så får vi inte plats så tänkte att vi lika gärna kunde vara där. Så ni som tackar JA kommer jag med närmre förklaring vart det är, gården brevid oss så inga konstigheter:)

 


Även lite senare ikväll så kom mamma, Ronja & Towe förbi efter att dom hade varit på bio. Det va full rulle kan jag lova:)



Mammsen svängde loss till den höga musiken. Jollan oxå


Min gamla sjuksköterskaklänning åkte fram och det va disco här hemma:) Jollan blir ju totalt sprallig när hennes mostrar sätter igång, så nu sover hon som en stock:)


Först ut har vi Ronja!





Towe ville gärna oxå vara lite sexig!





Sist ut har vi lilla mig, som gör mitt

bästa för att tuttisarna ska vara som förr:)

(innan åtta månaders amning)




Ja hade ingen bild från den riktiga maskeraden, hittade en på facebook.
Men kul som attans hade vi:)


Imorgon är Danne ledig, vet inte riktigt vad dagen har att bjuda på. Men på kvällen så åker jag iväg på en visning hos Anna å det ska bli skit skoj, hon har fått ihop ett bra gäng:)


Nä nu får jag ta å sluta här.


Puss på er!

 

 


Kommentarer
Postat av: ronja

tack så mycket för kommentaren om mina bilder. Njaa visst är ni andra söta men inte på min nivå, jollan möjligtvis..;)

Nej jag kissade aldrig på mig men det var nära, tro mig! haha. Inte i vattnet heller för jag sprang raka vägen in på toan när pappa kom kan jag ju säga!

2009-10-23 @ 07:38:33
URL: http://centrodelavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0