Mammas flicka är så duktig!

Joline sov ju utan sin mamma & pappa för första gången igår.

Vi hade det riktigt jobbigt här hemma, det var tomt jätte tomt.

Men Jollan hon hade det riktigt bra.


Tusen Tack Sten & Sollery, det här va värt mycket.


Jollan hon trivdes hon, hon hade ätit bra & busat massor.

Sen vid tio tiden blev hon trött och somnade på Stens arm, så nog trivdes hon alltid..


Men så underbart det va att gå ut och möta henne vid dörren imorse när dom kom.

Vi hade varit borta från varandra sen igår klockan halv fem, det är inte så länge men det kändes som en evighet.

Vi satt och kramade varandra länge länge, sen skulle pappa Danne till jobbet.

Då la sig Jollan & jag å kollade på Lejon Kungen, vilken bra film, men ack så sorlig:(

Vi somnade till i allt vår mys:)


                   Isglass är ju bara så gott:)


Jag vet vad jag har och det vill jag aldrig byta bort med nån annan:)

Ni är mitt allt Danne & Joline!!


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0