LADYS NIGHT!!!

yeah yeah yeah vilken kväll säger jag bara.

Cloetta center fylls med 4000 tjejer och minder killar som ska behaga eller tjäna oss tjejer under kvällen.


Det börjades med lite mingel vid sex snåret. Vi hann bara till Sing star stället där stod Lotta & Monkan å laddade upp för en omgång, oj oj oj vilka tjejer, vilken röööööst:)


Ja sen fick vi eller jag rättare sagt syn på bygglov Matte, ja han ser rätt så bra ut det kan jag väl inte säga annat om, ville Jenny ha ett foto på honom? ja det ville hon:)


Försökte övertala mina vänner att ställa sig brevid men ingen ställde upp för mig så Jag bad Sofie & Lovisa att ladda kameran för nu jäklar ska det fotas:)


Vid sju hugget så började middagen serveras, den var jätte god, lite smaklös men med salt & peppar så blev det bättre, men helt klart godkänt. Efterrätten var en god chokladmousse typ:)


Ja dom serverade ingen dricka där inne som jag tyckte om så sprang jag mellan bord & bar med mina groggar:)


När showen började blev det super stämning direkt, så kul och så HETT!!!


 Killar droppar ut som svettpärlorna i pannan:)


Mindre kläder & mer hud, oj oj oj.


Då visste jag inte att byggMatte hade denna kropp, men nu vet jag kan jag lova. svettiga stora muskler. Precis som Danne här hemma;)


Ja det va fest kan jag lova, vi satt brevid tre jätte trevliga damer.


Ja en bild säger mer än tusen ord så här lägger jag upp ett antal så får
ni själva tycka & tänka, men dömm inte för vi hade en toppen kväll.
Tyvärr så har jag inga bilder från scen, men gå nästa år så förstår ni vad
jag pratar om:)



 Ikväll ska visakortet brinna:)


 Vilka bruttor va, min extra haka kommer alltid med!


Å mina fyllekinder verkligen stör:(
Men han ser helt okej ut då skulle nu se vad som döljer sig under
hans kostym:)


Maten är på bordet å vi är sugna:)
På maten menar jag då:)

Kanske inte ser så jätte gott ut, men det va det!


Nu är vi inte lika lugna längre nu börjar det gunga:)


Festen har verkligen börjat:)


Det som fick oss att gunga är killarna på scen:)

 


Ja nog gilla vi spriten alltid!


Vilken fest det blev, vem kunde ana det?

Med detta sällskap så kunde jag verkligen ana detta drag:)


Det blev en runda på stan men gänget droppade av

ganska så fort, men jag gav mig inte så jag gav grabbarna

en chans på platens, men dom var på tok för fulla för min smak;)

MEN TACK ALLA FÖR EN TOPPEN KVÄLL, DET BEHÖVDE EN MAMMA SOM JAG:)

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack så himla mkt själv... Var superkul- gör vi om nästa år =) Å Bygglovs-Matte är HET.. Hahaha!!

Puss å kram på dig!

2009-10-04 @ 19:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0