Kul dag slutade med trötthet!

Ja uppe med tuppen var vi Jollan & jag. Jag åkte för att lämna in bilen straxt efter 7 sen när jag kom hem så var Joline vaken & Danne var klar att åka till Jobbet. Mamma körde honom eftersom vi inte hade nån bil och cykeln hade dåligt med luft, hon hade ju ändå kört hem mig efter att jag lämnat bilen. Tack världens bästa mamma. På tal om världens bästa, jag vet vad jag ska få i julklapp av fam dahllöf, hihi kommer bli super nöjd säger jag bara:)

Idag så åkte vi ju ut till Värna för att hälsa på Jenny och hennes lilla Emelie va det visst, jag trodde att hon hette emilia. Å hennes grabbar hälsade vi ju oxå på såklart.
Carole med sin Saga var med & sen Sophie. Vi hade det jätte trevligt, fick goda våfflor & satt å snacka skit:)
Jollan lekte för fullt med grabbarna & hon ville gärna gosa med små tjejerna oxå:)
Vi gick även förbi Anders chefen på Ica och kollade in hans sommarstuga, mycket fin:)


         Mys pys med sebban:)


     Jollan vill gärna vara nära Emelie:)

Ja så nog hade vi en trevlig förmiddag alltid:).
Hemma var vi igen redan vid halv två för Sophie skulle besikta sin bil.
Men när vi kommer hem så ligger Danne på soffan. Då hade han blivit jätte dålig på jobbet.
Så här hemma är det magsjuka. Jag känner en liten jobbig känsla i min mage, bara det inte blir värr.
Men Jollan är frisk å kry:) som alltid.

Imorgon blir det lugnt, har massor av varor att packa som kommit, sen blir det att leverera dom.
Hoppas att vi får tillbaka bilen imorrn bara:)

Ja vad mer ska man säga, livet leker:)

Å sen är jag väldigt glad för en nyhet jag fick idag. Mer säger jag inte, men Grattis grattis:)


     Våran lilla ögonsten nu & föralltid!'


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

saknar det där lilla smajlet!

2009-10-28 @ 16:46:25
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Vem är det nu som är med barn???

2009-10-29 @ 19:06:30
URL: http://www.chezannakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0