Hello sunshine!

Or not!

Eller jo ett litet tag iaf. Finns det nåt bättre än att vakna då man bara ser att solen verkligen tok skiner ute.

Jo det finns bättre. Det är att man vaknar och ser att solen verkligen tok skiner, man ser det tack vare att fönsterna är tvättade så tack igen mormor för att du hittade knepet så att solstrålarna tittade in även hos mig:)

 

Ja idag så blev det en lång och skön och inte allra minst behövlig promenad in till stan. Eller just till stan var väl inte behövlig men så blev det. Väl inne i stan så fick vi syn på dom två tok mostrarna Ronja & Towe.
Ronja skulle hem å plugga medan Towe gick med oss en sväng och kolla läget. Jollan gjorde så super söta tokminer när Towe fota henne, men kan man bli annat än nervös när Towe drar vagnen, nopp hon är den värsta:)

Jag ville in dit för att hitta fina inbjudningskort till Jollans kalas, men fann inga så blir kanske att göra några egna.

Känner jag mig själv så blir det väl ett sms i slutet ändå, och säkert en dag innan planderad kalasdag:)

Nä ni den här gången så kommer det en inbjudan till er.

 

Dock inte till alla er som läser för min läsar statisk har stigit så jag kan inte bjuda in alla tyvärr.

Räknade på att bjuda dom närmsta släktingar å vänner å då blir vi 40 stycken, ja vi är ju några:)

Men det blir inget överdrivet så som jag alltid brukar vara, min tös älskar ju korv med bröd så självklart ska vi ha korv med bröd!

Ja bli inte ledsna en liten tårta ska jag väl kunna sno ihop:)

Fiskedammen som kommer hållas, där nappas smutsiga underkläder å annat skoj:)

Har du tur så kanske du får en godispåse:)


Ja nåt större barnkalas blir det inte, eller räknar man med faster Lotta, mormor Anette och Ronja & Towe så blir det ett 700:de barnkalas:)


Nä slut med dumheter, några riktiga barn borde väl det kanske komma, men Jollan har ju inte fått så stor vänskapskrets ännu, men lite kusiner & faster Tindra vill nog komma:) Det blir skoj.

Tänkte ju kanske att Tuwa & Elliot ville lära känna Joline lite mer, men ni ska väl slippa träffa tjocka släkten, men det skulle vara super kul om vi kunde träffas iaf. Vi pratade ju om den 12:e nu Sofia om du inte har annat för dig såklart:)

 

Ja jag vet egentligen inte vad jag babblar om känner jag, men men en bra dag har vi haft, med mycket friskluft och inte alldeles för tunn plånbok från stan. Vi slapp precis regnet när vi klev innanför dörrn.


Mycket mys här hemma med min supersöta dotter och helt underbara pojkvän!


Jo imorn vad blir det då?

Ja det får vi se, fredag och jag har tvätt tid å vad tycker vi om tvätt tid? jo vi gillar att missa den.

Men ska inte missa, måste tvätta!!


Jollan kom på att det va mycket roligare att leka i leklådan

ja det heter ju faktiskt leklåda så why not?


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Håkan är hel knäpp. Efterblive, ingen tvekan!

2009-10-09 @ 07:43:01
URL: http://centrodelavida.blogg.se/
Postat av: cecilia

Tjabba.. jo men vi får ju börja träffas mera nu speciellt nu när vi är mammalediga ihop... julklapparna måste absolt starta i veckan... pussen

2009-10-10 @ 20:41:46
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0