Hela veckan snart förbi!

Ja den är visst det eller halva iaf.

Imorgon är det torsdag igen och det innebär att min älskling är ledig.
Men det blir nog en dag hemma med fix och don:)

Jollan hittar ju på mer och mer rackartyp så vi får göra om lite då å då.
Klart att hon får röra saker, låter kanske som vi gör om nåt så fort hon ger sig på det.
Men så är det inte, vi gör det mer barnvänligt bara.



Ja dagarna går somvanligt.
Men Jollan och jag har mest hållt oss hemma.
I måndags var vi å firade Sarah som fyllde 20-år. Så Jollan fick busa lite med faster Tindra & kusin Felicia.
Den klara favoriten är ju faster Fanny iaf, busar som en tok med henne:)


         
              G-mormor & faster Sarah med
                          kusin Felicia!
                           

Igår så blev det mest gjort på eftermiddagen. Vi åkte en sväng till Ikano och även Mattis följde med.
Vi kollade runt lite på Toys `r`us & sagoland. Måste ju se vad Jollan kan önska sig.

Av mamma & Cissi med familjer har Jollan önskar sig ett fint Hello Kitty kök, och dom ville faktiskt köpa det oxå:)
Av gammelfarmor/farfar har hon önskat sig typ "min första bondgård".
Av morbror Mattis så har hon önskat sig ett matkit från sagoland, Mattis du vet ju vilket:)

Sen finns det mer saker som hon vill ha: (eller som vi tycker att hon ska ha rättare sagt:)

- Ett lektält (tror man hittar det i lekaffärerna, Tindra har ett sånt ska se om jag hittar nån bild
- Lego (stora bitar)
- Super söt Hello Kitty bobycar ( finns på toy`s r us) kostar runt 450 kr typ
- kläder går ju alltid hem. Nu har hon stl 74. Hon passar inte jätte bra i orange & gult. 
  Men andra fina färger går superbra.
- Leksaker som låter går alltid hem hos våran tös ( allt med musik gillar Jollan)
- Bilbarnstol (hon har ju växt ur sin snart, men det kostar från 1500 å uppåt så det får vi nog köpa själva.
- Hon gillar små figurer, men inte för små så hon äter upp dom;) Men inte barbie utan andra figurer, svårt  att förklara.

Ja som ni ser så hade jag lite förslag och mycket mer kommer jag säkert på:)
Men lite idèer har ni säkert själva:)

Är ju super bra om ni pratar lite med varandra så ni inte köper samma saker.
Nu menar jag ju inte att ni bara ska köpa presenter men hade ni ändå tänkt så kom jag bara med lite förslag liksom:)


Finns ju även släp till, men det såg jag inget i affärer
det har jag bara sätt på
Hiko en super bra sida på nätet.
Men tycker att dom är lite dyrare, men kul att kolla, sen
så hittar man det mesta i affären. Släpat på den sidan
kostade typ 350 spänn så tror det finns i affären oxå.


Lego det gillar vi självklart:) Men stora bitar.

Ja så vad mer hände denna dag? Jo vi var ju med morbror Mattis in på ikano och han köpte massa fint till sig själv. En supersnygg kofta & vit t-shirt, svarta lacost skor, två mössor och ny parfym, ja han vet hur man bränner pengar iaf.
Men det kommer väl kanske inte från rätt person:)

Idag så har det varit en kusindag. Jollan och Alice har lekt idag, eller lekt å lekt, men Alice har suttit i Jollan knä några gånger å då blir lilla tösen så stolt så:) Men man får vara beredd för hon är snabb att lappa till sin lilla kusin.

Ja vi va först ute hos gammelmormor, där fick Jollan nybakade bullar å saft. Tack tack!
Sen begav vi oss vidare till tösernas mormor & morfar. Där tillbringade vi kvällen.

Nu ska jag krypa till kojs med min andra hälft & våran lilla skatt.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0