Vad ska man göra? vad ska man göra?

Jag sitter här å tänker å tänker. Frågan är bara om man kommer fram till något vettigt.
Jag funderar ju på att börja plugga nu i januari. Till undersköterska. Mamma har ju pluggat till det och hon säger att det skulle passa mig oxå.

Jag kommer ju en liten bit längre på vägen då. Lite närmre det jag vill.
Eller vad vill jag? vet i fasen.
Men men jag blir 1½ år äldre och jobbsituationen kanske ändrar sig en aning:)
Som mormor sa till mig idag kunskap är ju inget jobbigt att bära på så vad har man att förlora liksom?!

Så hur ska man göra? Hur blir ekonomin? Och kommer jag klara av det?

Frågorna är många.

Men ekonomin blir nog rätt så bra ändå. För jag kommer plugga på distans så jag kan jobba en viss del.
Man blir ju tyvärr hindrad till att jobba hur mycket man vill eftersom jag kommer ta studielån.
Men man kanske inte kommer orka jobba hur mycket som helst iaf.
Både, plugg, jobb, barn & man:) oj oj oj.

Men jag känner mig laddad det gör jag. Så ska jag söka?

Ja jag tror jag gört:)




Kommentarer
Postat av: becka

I SAY DO IT LOVE! <3

2009-11-13 @ 16:41:49
URL: http://bloggis.se/lito
Postat av: Sofia

Det gör du rätt i.. Sök in till KUI skolan där ja går, det är jätte bra där... Kram Kra

2009-11-13 @ 18:49:01
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Känn efter längst in i maggropen, den som kittlar när man är kär, och känner du lite kittel och att det känns rätt tycker jag definitivt du ska köra på!!!



puss

2009-11-13 @ 21:18:02
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: angelica

Låter som en toppen idé!! =)

Postat av: joly

Kör på! Att ha en utbildning att luta sig mot är aldrig fel. :)

2009-11-14 @ 20:49:56
URL: http://joly.blogg.se/
Postat av: mammanette

Det är klart att du gör´t(som du skrev). Imorgon gåt vi till skolan och skriver in dig, jag är så stolt över dig. Kramis.

2009-11-15 @ 23:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0