Snälla någon ge oss en STOR STOR villa!!

Ja nu skulle bara ana hur mycket leksaker vi har här hemma efter ett helt otroligt stort kalas för våran lilla ängel.
Mer kan man inte önska sig. Hon har verkligen fått så mycket fint.

Kan ni tänka er allt ifrån kökets alla nödvändigheter, såsom en Hello Kitty elvisp & baksaker, servis med bestick. För att kunna använda allt så måste man ju ha ett kök. Självklart fick hon en helt egen spis (mickis) med fin förvaring & diskho.( det går att ha vatten i kranen, men jag tror vi väntar med det.
den fina spisen fick hon av sin mormor, morfar, moster Ronja, morbror Mattis, morbror Kalle & moster Cissi med kusin Alice & Minus:)
Allt du kan tänka dig i matväg i hårdplast fick hon av Chico  till fina ladugårdsdjur i gummi av sin gammelfarmor/farfar.

Från att inte ha någon docka till att ha fem, Jollan har fullt upp att mata alla sina bebisar. Men hon sköter det bra.
Minsting docka hon fick av moster Ronja är en klar favorit:) Men alla dockor gillar hon å vet ni varför? Jo för dom ser ut som hon, inget hår:)

Spela keyboard ja det gör hon för fulla muggar nu när hon har fått två supersnygga. En i barbie från Lovisa & Johan som man även kan göra om till skrivbord. Sen en röd lite mer discostil av Lindahl, Fegge, Erica & Melinda.
Ni kan gå in på Lovisas blogg om ni vill se hur snyggt våran dotter sjunger & spelar:)

En supersnygg Hello Kitty skrivtavla, där hon målar sin tekning & suddar sen snabbt ut det igen.

Pruttbok, pussel & en kossa i bildesign av sin gudfar Holme.

Kläder ja där fick vi allt lite påfyllning. Och en rolig handdocka i BAMSE.

Ni anar inte hur mycket hon har lekt i sin nya Hello Kitty spjälsäng som hon fick av morbror Mattis & Gordon.
Men direkt från sövandet av sina fem bebisar så åker hon vidare på sin splirrans nya bobycar fylld med fina Hello Kitty märken:)
Som hon fick av Lena, Towe, Sandra, Martin, Micka & Dalle.
Sen när hon blir lite trött så lägger hon sig i sängen å myser framför sina tio disney filmer som hon fick av kusin Alice & Minus.

Jag vet inte om jag har glömt något men fullt det har vi här hemma. Vi rensade ut lite leksaker som är för
"småglin", nu får Alice dom.

Men men vi börjar från start nu då. Jollan & jag bakade rulltårtor hela fredagskvällen. Mamma sa att man inte kunde misslyckas med det, men men Jenny kan, hon kan hon. Jag fick slänga en & en annan fick jag verkligen välja ut dom ätbara bitarna, ja runda å fina det blev dom inte. Men alla gick nästan åt så va faa..
Men nästa år köper jag tårta, annars så får du mamma göra dom åt mig!! tackar:)


Jollan hjälpte mamma så duktigt.
Ni som undrar så JA jag stoppade i slickepotten i smeten igen
MOHHAAAA!!

På lördagsmorgonen låg vi länge å drog oss i sängen innan det va dags att gå å pynta lokalen så man fick barnkalas stämmning:)


Man måste ju mysa omkring i morgonrock innan man

blir kvällens prinsessa!



Sen klockan 16.00 började folket ramla in. Korv & bröd åkte fram och vi hade det super trevligt:)
Så tack alla jätte mycket.

Men vi får väl inte glömma den toppen roliga fiskedammen, inga åldersgränser alla fick fiska:)
Fanny, Emmy & Tindra skötte vad som skulle hamna på kroken:)

Ja nu har jag skrivit tillräckligt ni får kolla på bilderna istället:)


Kvällens prinsessa:)

 


Det första paketet fick hon av moster Ronja.
Lite kusinmys:)


Korvkalaset kan börja!

LITE BLANDADE KALASBILDER!











HURRA HURRA HURRA FÖR JOLLAN IDAAA!!!


Mums fillebabba!


FISKEDAMMEN ÄR NU REDO!


Ja vad ska jag säga? MUPP 1 & 2!!


Vi fortsätter att fiska, alla är så spända:)


Självaste kalasbarnet & Erika:)


Alla är vi lika glada när vi fått våran påse!!


VIMMLET FORTSÄTTER!


Tjejligan:)



Alla är ju så söta!

 



TACK ALLA FÖR EN HELT UNDERBAR LÖRDAG!!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0