Jobbiga telefonärenden med jobbiga människor!

Ja suttit i telefon och försökt reda ut saker så har min dag sätt ut.
Nä så länge var det kanske inte, men men.
Vad är det för samtal om det är jobbiga? Jo med försäkringskassan såklart.
Men det löste sig tillslut, så nu är det klart att jag är föräldraledig fram till 3 januari.
Sen börjar det jobbas för min del. Lite inskolning med min super stora dotter som nu på måndag fyller hela 1 år.
Men hon hinner bli lite äldre innan hon börjar på dagis iaf:)
Nervöst men det kommer gå jätte bra det är jag säker på. Min tjej är en dagistjej. Jag jobbade ju på dagis när hon låg i magen så hon vet ju vad det handlar om redan:)

Just nu ligger lillan och vilar sig lite.
Ska ta tag i tvätten och gå ner med den när hon vaknar. Måste tvätta, upps råkade visst missa två tider.
Men nu är korja full:) Sån tur bara att Danne, Jollan & jag älskar att köpa kläder så vi har ju så vi klarar oss ändå:)

Ikväll blir det förberedelse inför morgondagen. Baka rulltårta och fixa godispåsar till fiskdammen.
Det bästa ut av allt, inga åldersgränser för att fiska. Alla får varsin liten påse:)
Jaja Cissi Alice får väl oxå då:) Men inget som du kan äta upp!!

Idol ikväll det får man inte heller missa, hoppas den utländska killen med mega pipig röst åker ut. Jag tycker verkligen att han suger. Jag gillar hon i dreeds och sen så funkar väl resten.
Iår tycker jag inte att dom är så super duktiga, dom är som alla andra typ. Kom med nåt eget med nåt som man inte hört förut känns det som. Men kan ju inte missa det iaf:)

Sofie: Om du är ledig nästa vecka så kan du väl höra av dig. Skulle va jätte kul att få träffa dig lite. Jollan & jag bjussar på korv om du fortfarande är sugen:)

Nä nu har jag icke tid att sitta här längre.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hallå, Erik är ju hur klar som helst.. Om bara Resa (stavas nog inte så) kunde prata så man förstod skulle hon också vara klockren. OM jag får bestämma står dom två sist kvar...

Längtar tills i morgon glöm inte köpa Corren... Pussen

2009-11-07 @ 01:23:53
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0