Grattis Joline Cecilia Angelica Samuelsson

Idag är det precis ett år sedan en liten liten flicka på 2550 g & 46 cm lång andades våran luft för första gången.
Aldrig har jag varit så lycklig som då & jag är fortfarande så lycklig.
Dagarna går eller rättare sagt springer framåt. Joline lär sig nya saker för var dag.

Hade ingen aning om att man kunde få såna här otroliga känslor så som jag har fått för våran lilla tös.
Ja just det Daniels & min alldeles egna lilla tös:)

Hon har så många fina släktingar och vänner runt sig som bryr sig så otroligt mycket om henne.
Kalaset i lördags kan jag knappt beskriva med ord. Hon fick så mycket fint. Men det var inte det viktigaste.
Alla var där och bara hade det trevligt och det är en obeskrivlig känsla, när vi alla är samlade.

Ja nu väntar vi bara på att pappa Danne ska komma hem från jobbet så vi kan fira lilla tjejen.
Har lite dåligt samvete för Danne och jag har inte köpt alls mycket till henne.
Hon fick allt vi kunde önska oss i lördags, så man måste ju spara sig lite till jul oxå:)
Men några paket får hon allt:)

Idag så skulle Joline & jag egentligen gått till öppna förskolan men så blev det inte.
Joline kunde inte sova inatt, hon somnade inte ordentligt förrns vid ett och jag kunde inte heller slappna av.
Så när klockan ringde straxt efter åtta så var vi helt väck. Men vi går nästa vecka istället:)

Senare sen kommer Jolines farmor & faster Tindra ska bli trevligt med lite födelsedagsfika.


Mammas söta lilla troll:)




Hon måste ju självklart testa båda

sina keyboard. Sen tvätta bebisarna

efter natten:)


Puss på er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0