Det blev lite tårta å annat mys:)

Idag blev vi hemma. Joline är inte riktigt 100 känner jag, men vi har tagit tempen både på dagen och innan hon skulle sova så ingen feber har hon iaf. Lite hängig bara helt enkelt. Kanske är jobbigt att fylla ett.
Hon har hamnat i nån ålders kris kanske:)


Lite paketöppning med en

nyvaken Joline:)



Jolines farmor och faster Tindra kom inte idag för Tindra hade feber. Lite tråkigt men inte vill vi bli sjuka så lika bra att träffas en annan dag:). Då får Tindra & Joline leka:)

Istället så dök Cissi & Alice upp, hon tog en lång promenix hit. Jollan och jag mötte dom fast vi hann inte vidare långt direkt:)


Kusinbus! Jollan matar Alice med sina nya leksaker:)


Danne kunde inte låta bli Alice. Gosa bebis:)


Mycket lek å mys med lillkussen. Jollan är helt tokig i henne. Tar man bort Alice ifrån henne så gråter om tårar.
Lilla gumman, men hon är lite hårdhänt, men träning ger färdighet så hon blir mer och mer försiktig.

Mamma & Benke kom även en sväng på kvällen för att fira Jollis lite. Så då bjöds det på gräddtårta med hallon.
Lilla tjejen tyckte att det va kul när det va ett ljus å sen när hon fick peta, men äta det ville hon inte.
Lite mätt efter kvällsgröten tror jag:)






Imorgon blir att försöka komma upp tidigt. För Sofie ringde och bjöd ut oss till henne i Björs.
Självklart så ville hon att vi skulle gå på joytime (stavning?) och det började kl 9.00.
Men jag ska ta mig upp, jag bara ska det.
Jollan somnade skapligt idag så hon orkar upp iaf:)
Ska bli super trevligt.

Sen på kvällen så är det dags att åka vidare på en visning. Hemma hos Barbro.
Där ska jag bjuda på en liten jultallrik. Har stått i köket å fixat med krubbet å smakat av, mums säger jag bara:)

Nä bums i säng nu Jenny.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: becka

ååh gumman jag drömde om jollan inatt! att hon va med mig på ävenntyr :D hihi! saknar er!!



<3 love love!

2009-11-10 @ 13:59:06
URL: http://bloggis.se/lito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0