Så var den låånga helgen slut!

Även att  man tyckte att man hade en så lång helg framför sig så blev den så kort. Tiden går fort när man har roligt.
Vi tillbringade helgen på campingen i det halvdåliga vädret. Men solen tittade fram lite då å då så man får väl vara nöjd då. Jollan var lika glad som alltid, hon är allt en liten campingtös hon. Skrattar för fullt hela tiden.
Men det roligaste av allt är när mamma & pappa jagar varandra och hon är i Dannes famn undertiden, hon verkligen asgarvar då:) som himla gulligt att se.

I helgen har vi även tjänat in bra med pengar för det har varit en "lägg in på blocket helg". Danne & Benke ska få ihop till en bra båt och jag kan säga att dom har kommit en bra bit på vägen. Själv har jag sålt Jollans vagn idag, ska ju få ihop en bra kassa tills Cissi & jag ska åka till Ullared i juli. Men det går hyfstat bra, föräldrarpenningen är ju inget att spara på direkt. Tur att Danne och jag har gemensam ekonomi, men jag har kommit till en period som jag känner att jag oxå vill dra in pengar till hushållskassan. Men det hinner jag nog med:)

Se å mys eller vad ni nu vill göra.
För här kommer det bilder från våran helg:


               Jag kan själv bara så ni vet det:)
( och det kan hon oxå, hon är jätte duktig, fast man får räkna med lite spill)

                             Vimmelbilder om campinglivet!









              Classe har lite större hand än lilltjejen:)




      Lite gröt på kvällskvisten, åh jag gillar morfars mössa:)


                       Hejdå campingen vi ses snart igen!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0