så trött idag!

Ja idag är jag verkligen trött. Jollan har sovit bra som vanligt, fast hon ville upp till oss redan vid tre inatt men då åt hon sen somna hon igen. Vi vaknade sedan vid halv åtta tror jag. Jag hade verkligen grus i ögonen. Jollan var super pigg så hon ville inte sova mer. Tur så tog Danne över efter ett tag, så jävla trött. Vissa dagar är man det helt enketl.

Hårklippningen blev jätte bra tycker jag, mycket nöjd. När hon hade klippt mig så locka hon oxå så det blev super fint.
Tråkigt bara att jag inte hade sminkat mig för då blir det ju mycket finare.



Jollan var ute hos mamma sålänge för hon var så " Jollan sugen ". Danne var ju sjuk så lika bra att hålla sig borta lite så han fick vila.
Hos mormor gick det lika bra som alltid, Jollan sköter sig bra:)


Jag vill oxå vara med å data moster:)


Jobbigt att busa med mormor, man blir ju helt slut:)

Idag ska vi visst iväg och kolla på bil. Danne ville att vi skulle åka till några affärer, har ingen aning om vilka men det blir säkert bra. Allt blir bättre än den vi har. Just nu är det inga större fel, förutom massa rost som ska fixas nästa vecka så det kommer väl gå på en del för vi måste svettsa. Men efter det så ska det nog inte vara några problem att sälja den. Fast man får väl inte super mycket pengar eftersom den låter lite lustigt. Det jätte stora felet som vi fick laga för ett år sen gick ju inte att fixa helt för det skulla kosta över 30 000 kronor. Så vi gjorde inte riktigt allt men ändå har man lagt närmre 30 000 för bilen.
Nästa bil hoppas jag på mer tur.
Jag har kört sönder många bilar men den här hann vi knappt röra innan den rasa samman.
Hoppas på ett bättre köp nu till semestern.

Nu tittar visst huvudverken fram ska gå å ta nåt att äta tror jag.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

du är snygg utan smink också! hotty

2009-05-28 @ 19:15:23
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Inger Crusoe

Mormor som jag är,ja det är konstigt att när dom är trötta så kan dom bara krypa upp i famnen och somna på det mest lustigaste sätt,älskar deras fingrar som innan sömnen söker kontakt,mysigt!!

2009-05-28 @ 20:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0