Lördagens bravader!

I lördags så blev det lite campingliv. Kalle fyllde 26 år så vi tänkte fira honom lite.
Vi kom iväg skapligt, inte riktigt den tiden vi hade tänkt oss men iaf lagom så vi fick hela dagen i Gusum.
Solen sken och det var jätte härligt, men ändå så var det så jäkla kallt för den satans blåsten var framme såklart.
Men vi surade inte över det, vi hade det super trevligt. Det blev att åka hem på kvällen för Danne skulle jobba på söndan.
Men borta bra men hemma bäst!

Jollan hade det jätte mysigt och hon fick vara ute hela dagen, super bra med frisk luft:)

Först när Kalle kom så blev det lite glass med maränger, chokladsås, banan & jordgubbar. Smaskens!
Kalle hade varit på golfturnering med jobbet så vi kom före honom. Av oss fick han pengar så han kunde köpa nya golfsaker, men vi kunde bara ge en liten del till alla hans inköp. Golf är tusan en dyr sport det.

På kvällen så bjöds det på grillat som nästan alltid på campingen.
Flintastek med färskpotatis & goda såser, sallad och grillad majs. Hur gott som helst.

Ja jag sätter väl upp lite bilder här så får ni själva kolla om ni
vill se hur en trevlig och skön lördag ska se ut:

Ronja körde bil för     Cissi med minus   Mattis den lilla fotomodellen
första gången,


Grattis fika!                    Mums                            Jollan åt mosad
                                                                                  Banan:)


             JAG KAN GÅ ! Titta så duktig jag är:)


Gung gungiligung!      pappa hjälp mig ner:)     Pappa & dotter


Hörde du nåt plask Cissi? Inte jag heller:)

 
Världens finaste sjö, Mattis kollar hur nya brygg
                                        bygget ser ut.


                 Lite morbror och Jollan mys!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0