Lite bilder på snuttan från veckan som gått!

Här kommer lite bilder på snuttan från veckan som gått:


I tisdags var vi på stan med moster Cissi och mormor.



      På kvällen så tog jag ett skönhetsbad hos mormor:)

I onsdags så var jag lite själv med mormor när mamma skulle åka med
moster Ronja till Falerum. Fast där har inte mamma åkt ännu.

                           Äta bör man annars dör man!

Min pappa är lite knäpp han slänger upp mig på hatthyllan när jag inte
sköter mig. Dumma pappa, fast lite kul är det där uppe oxå:)

                       Chico och jag är bästa vänner!

      Här står jag upp i mormors soffa vad duktig jag är va?

     Mormor och jag i min nya jacka. Fin va?

Här läser jag morgontidningen med pappa, mycket spännande:)


Det var lite från fotomodellen Joline Samuelsson:)


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vad fin hon är! Kul att se bilder på henne, som vanligt. Kram

2009-05-01 @ 19:18:20
URL: http://chezannakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0