Läsarna stiger!

Super skoj att fler och fler finner min blogg. Läsarna stiger för var dag som går.
Ibland känns det som att man bara skriver samma visa dag in och dag ut men jag har ju läsare iaf så lite intressant är det kanske.

Idag blir det en hemma dag, har varit det än sålänge iaf. Jollan ligger och vilar sig lite medan jag sitter här. Ska gå ut en sväng och köpa lite majsvälling till lillan. Vi körde ju Godnatt vällingen ett tag men hon åt inte så där super bra men majsvällingen gillar hon verkligen så får inhandla lite mer. Hon måste ju vara nöjd såklart:)

Danne jobbar hela långa dan idag. Super tråkigt men i morgon är han ledig som tur är, då kan vi hitta på nåt kul.
Hoppas att stolen till Jollan kommer snart oxå. Vill se om hon gillar den, det får vi hoppas.

Hon hoppar i hoppgungan för fullt, det var hennes grej det:)


Men nu börjar jag bli lite rastlös här, måste hitta på nåt. Får bli att ringa å kolla vad mamma gör. Hon är ju sjukskriven för att hon har opererat foten stackarn.

Men vi höres

Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0