Kyrkan idag igen, låter inte som Jenny va?

Vi var i kyrkan idag igen, har varit mycket kyrka den här helgen. Men idag var det konfirmation för kusinen Sara. Tur att man skulle få höra henne sjunga idag igen och idag bjöd hon på "Gabriellas sång" hur underbart som helst. Men det tog 1 tim & 45 min, trodde jag skulle somna så segt. Men Jollan skötte sig bra. Hon började tröttna men då somna hon hos sin mormor, sen vaknade hon när alla klappa händerna efter Saras skönsång:).


Vidare till familjen Andersson som oxå bjöd på smörgåstårta, fast hon gör inte samma som mig så smaka inte likadant som igår:). Just det Susanne nu fick du inte receptet på min tårta. Hojta till när du vill ha det.
Det bjöds även på en god chokladtårta till fikat, jag som inte tycker om tårta men den här var jätte god:)

Fam Andersson             Ronja & Sara             Jollan & Sara
Henke gömde sig bakom
så honom ser vi inte tyvärr.


              Henkes nya moppe, så himla cool:)


Jollan spelar lite piano med "gammelmoster". Hon gillar det verkligen
så måste väl skaffa ett piano nu oxå:)


Vi var ute i ladugården en sväng för å kolla på deras nya bygge, en mjölkrobot hur coolt som helst. Så mycket ideèr det finns. Jollan fick se en kossa för första gången men på lite avstånd. Jag är ju livrädd, men Kay (kommer aldrig ihåg hur han stavar? Key kanske?). Ja ja han har iaf sagt att Jollan ska vara med honom bland djuren så hon inte blir lika feg som sin mamma. Det är tråkigt att vara så rädd för djur som jag är. Hästar är ju oxå nåt jag är livrädd för, tråkigt för det är rätt roligt att rida, men vågar inte:(

När vi kom hem så hade Danne städat så fint, var så mycket prylar överallt när vi kom hem igår.
Danne hade varit och kört gocart med killarna, det är super kul. Jag har kört en gång och kom sist. Men det var svårare än jag trodde snurrade runt som faen:).

Nu är det väl dags att gå och sova lite. Danne sitter fortfarande här fast han ska upp fem imorrn det lilla puckot:).
När Danne kommer hem imorgon straxt efter ett så skulle vi åka ut till mormor, Danne skulle klippa gräset om vädret tillåter, sen behövde mormor hjälp att köra iväg lite grejer.

Just det vi har skickat efter stolen nu det blev en svart jätte fin. Tack för bidraget till den för den är ju ingen billig historia.
Men Jollan kan ha den länge. Den klarar 36 kilo. Den passar till vårat barbord nu och sen om vi skulle ha ett annat bord som inte är lika högt så passar den där oxå:)

Jag tycker att den är helt klart värt pengarna
& det kunde ju inte bli bättre att Cissi fixade
en insamling till den.
Så tack igen!

Läggdags nu.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

fan den va ju riktigt snygg ju:D



köp en liten key-board till henne som hon kan spela på istället, så kan ni stänga av/sänka ljudet när det börjar bli jobbigt;p

2009-05-11 @ 06:54:37
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken snygg stol, jättehäftig :)

kramkram

2009-05-11 @ 09:30:38
Postat av: Cecilia

Så du kom på vilken sida som sålde ut den i svart.. är dom billigare än BP vis aka ju ha den fast till ett vanligt bord. Den är ju lite billigare då med... =) Men vad bra att det blev så mycket pengar ändå...

Ha det fint, nus ka ajg simma bort min feta röv...:) Om jag inte sjunker...=) Pussen

2009-05-11 @ 17:22:06
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: jenny själv

ja det var på barabus.se. jag tror att det ligger på samma pris. det var inte mycket billigare där men dom hade större utbud.

2009-05-11 @ 23:00:09
Postat av: Anonym

Hej! Vart beställde du barnstolen ifrån? Den var ju skitsnygg!!
Med vänlig hälsning, Kamilla

2015-06-07 @ 10:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0