Jenny Edlund kan man bli lite trött på ibland

Ja det kan man verkligen bli. Idag har jag varit riktigt trött på mig själv.
Stolen kom idag och den var jätte fin. Men tyvärr så var den för låg till vårat bord.
Jag hade ju kollat i babyproffsens tidning så att allt skulle stämma och den höjden var perfekt. Sen så hittade jag ju en helsvart på www.barabus.se och såg att den oxå var extra hög så jag beställde den. Kruxet var bara att den inte var lika hög från början som den på babyproffsen. Så ja nu har vi en stol som inte når upp till vårat bord ändå.
Och det värsta av allt är att babyproffsen inte säljer den höjden längre. Jippi! flyt va?.
Men vi hänger inte läpp, vi får väl inte vara så snobbiga helt enkelt och inte ha allt i design, så nu åker vi och köper en sån där  på Ikea som man hänger på bordet och har en barstol under, blir nog minst lika bra.
Men tack alla ändå för pengarna för nu åker dom raka vägen in på Jolines sparkonto och det är ju super det oxå:)

Ja vad har hänt mer idag då? Jo jag har mest legat med den satans magen som inte vill vara min vän just nu. Men pratade med min doktor förut så hon skrev ut några tabletter som jag skulle ta. Problemet med dom var bara att man kunde få jätte ont i magen sa mamma som hade ätit dom. Okej jag tar tabletter för magen och får som biverkningar ont i magen, skumt. Men men jag ska till doktorn imorrn kvart i elva så vi får väl se vad dom säger då och blev det värre inatt så skulle jag åka in till akuten. Njae då ligger jag hellre hemma än att sitta där i hundra år.
Jollan kör jag ut till mamma imorrn klockan tio eftersom jag har min doktor i Åtvid, tråkigt för henne att följa med.
Hon har det bättre hos sin söta mormor:)

Just  det vet ni vad jag kom på? Det är bara en månad kvar sen fyller Jenny Edlund 24 år, vilken stor tjej:)
Men ni behöver inte oroa er att jag ska ställa till ett stort kalas som jag alltid brukar, håller mig till en liten mysig familjefest, Grilla lite skulle va mysigt. Kanske kunde vara ute hos mamma om det är fint väder. Lotta vill kanske komma å dela en vinare med mig å mamma eller vad säger du? Tyvärr Cissi du får stå över:)
Så vad önskar man sig då? Ja jag nöjer mig med en fin och härlig sommar.



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mammanette

Det är klart att vi tar ett grillparty hos oss det blir kul eller hur Lotta?

Det ska bli så mysigt att Jollis kommer och väcker mig imorgon (om jsg har hunnit somna). Men Jollan du kan inte pussa på mig sådär brutalt då, då kan ju inte jag sova vidare. Ok ett par då mitt lilla troll. Kramisen, från mormor som älskar er.

2009-05-15 @ 00:41:52
Postat av: faster lotta

kommer jättergärna. men dela en flaska vin,si goddag dö här tar man en hel själver . rosevin på sommarkalas är aldrig helt fel.ska se om lillen hinner byta så att han jobbar. kram på er

2009-05-15 @ 17:24:28
Postat av: Cecilia

JAG VILL MED DRICKA! jag skulle kunna dö för en xcider känns det som. Men om ett år. Då jäklar. Mama time...=)

Jag kommer gärna... oki utan vin... men lika bra att jag tar med en flaska extra efter som lotta och mma är där... svampar... kramen

2009-05-15 @ 19:47:09
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: jenny själv

Självklart så delar vi inte på en flaska. men det lät bäst så men eftersom du ändå skrev ut det lotta av vi är svampar så får jag väl oxå så för det då.

Men det låter kul. Okej jag fyller på typ en tisdag tror jag, men vi tar det på lördan efter eller innan. Cissi du kanske har körkort då kan du vara våran taxi när vi ska köpa fyllemat:) vilken bra idè. Men lotta kolla upp med lillen så han kan vara på den säkra sidan att han inte är ledig:) men skulle vara kul om han vore det nån gång.

2009-05-15 @ 20:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0