hejsan hoppsan!

Jag har visst blivit riktigt dålig på att skriva här märker jag. Men tyvärr så räcker inte tiden till fast jag tycker att tid är det jag har. Men bara för man går hemma med lilla tösen så kommer det alltid något som man måste göra eller något som lockar så man bara inte kan missa det.

Danne har ju varit sjuk den lilla stackarn, så igår tog jag vagnen med Jollan i och gick till Cissi och Kalle för lite grillning med familjen Dahllöf. Där blev det lite "Så ska det låta". Straxt efter nio så fick Jollan hoppa i vagnen igen och det var dags att börja traska. Även Chico följde med en sväng, Det tar ett bra tag att gå från T1 till Johannelund. Benke kom och hämta Chico vid Berga ungefär så det blev att gå själva sista biten. Gillar inte det, är ju så jäkla mörkrädd, men pratade med Danne sista biten.


Ida, Jollan & mamma                      Ronja gör sig alltid lika snygg

Idag trodde jag verkligen att det skulle bli en långtråkig lördag eftersom Danne var sjuk. Men han kvicknade till på dan och hade ingen feber. Då kände vi verkligen för att hitta på något. Danne ville åka båt. Så det blev att packa in oss i bilen och ratten styrde mot Gusum camping där mamma och dom har sin husvagn. Mamma var inte där för hon jobbar i helgen men Benke, Cissi och Ronja var på plats. Ingen fisk blev det men han fick sig en tur med båten iaf. Tyvärr så gick motorn sönder, men vi hade ändå hoppats på att köpa en lite vassare till sommaren. Får se vad budgeten tillåter.
Vi kom hem straxt efter elva efter en skön eftermiddag/kväll på campingen med grillning.

                              Lite fina campingbilder:




Imorgon vet jag inte riktigt vad det blir. Men vi kommer nog på nåt. Brukar vara fullt upp.
Någon dag så ska vi hitta på nåt mys med Dannes syster Fanny med som fyllde i veckan, som vi inte kunde komma till då. Om du läser Fanny så får du tänka ut nåt vi kan göra. Vi skulle egentligen träffas igår men eftersom danne var krasslig så blev det inte så.

Nu ska jag väl gosa lite med familjen. Jollan sover så sött och Danne är inne på toa och rakar sig låter det som:)
Men hoppas att ni har haft en bra helg och att söndagen blir toppen.


Gusum camping är en mysig liten camping med en otroligt fin sjö!

                              Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0