En dag på stan!

Jollan var så himla trött imorse när vi skulle åka. Danne åkte till jobbet straxt innan åtta, han blev nästan försenad för han somnade om men som tur var så vaknade Jollan kvart i åtta och ville upp till oss. Då fick jag syn på att Danne låg kvar och han skulle börja om en kvart. Med lite tempo så kom han i tid. Jollan har räddat oss flera gånger när vi somnat om efter att klockan ringt. Hon känner väl på sig att vi skulle upp:)
Men idag iaf så var Jollan super trött, för vi somnade om en sväng vid halv nio och klockan ringde nio. Jag orkade knappt att få upp ögonen men tillslut gick jag upp och fixade iordning. Sen skulle man bara få liv i lilla tösen oxå. Jag fick börja ta på henne när hon sov men tillslut vaknade hon. Så iväg till Jollans mormor, planen var att mamma å Jollan skulle slappa lite, men Jollan var inte med på den planen. Men mamma hade du inte snarkat så mycket så hade nog din plan gått bra.

Jag åkte till farbror doktorn, jag fick inte min läkare för hon hade ingen tid idag, synd för hon är så jäkla bra, han jag hade nu var lite halvtjurig. Men det gick bra iaf, han klämde och kände. Sen fick jag ta massor blodprover och urinprov. Och för första gången så var mitt blodtryck bra oxå:)
Han skulle ringa om proverna visade nåt lustigt. Jag ska få åka och göra ett ultraljud på magen för att se om dom hittar nån gallsten. Men nu äter jag tabletter än sålänge så får vi se hur dom går till väga.

Efter doktorn så åkte Jollan och jag in till stan för att träffa Cissi och hennes gravidkompisar. Det blev en lång och trevlig fikastund. Trevliga tjejer. Man kanske skulle ha träffat fler gravida när jag själv var det, men då hade jag ju ingen lust med det så jag höll mig till mina nära och kära.

Danne slutade vid sex så då åkte Jollan och jag lagom tills han kom hem så vi kunde åka till Biltema, för Danne skulle ha nånting till båtmotorn. Han har mekat typ tre fyra timmar nu. Men vi har ätit lite mysigmat och Jollan sover gott nu efter vällingen.

Imorrn ska vi upp skapligt för vi ska åka till campingen och fira Kalle som fyller 26 år. Grattis Kalle!

Men nu ska jag packa lite innan vi ska sova. Blir lite packning fast vi inte ska sova kvar, Jollan kräver en del:)
Leksaker, mat å en jäkla massa kläder:)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0