Dagen över ännu en gång!

Den här dagen gick fort tyckte jag nog allt. Danne slutade klockan ett idag. Han kom hem och mådde jätte dålig.
Nu har han gått och blivit sjuk igen, inget bra immunförsvar där direkt. Vi mådde båda lite dåligt igår när vi vaknade i stugan, halsont osv men mitt går bra att dölja med lite panodil. Men Danne han blir alltid så sjuk när han blir det.
Jag vet inte hur det blir med jobb för honom imorgon för han ligger och sover så jag har inte hunnit prata med honom.
Som sagt han kom hem straxt efter ett halvsjuk och lite halv ledsen för saker som hade hänt idag som jag inte går in på här men en tös lös upp som solen när han kom. Så det fick honom på lite bättre humör:)

Det blev att ge sig iväg till Norrköping för att sälja iväg dom sista två båtmotorerna, mötte en kille som hade åkt från Dalarna och skulle tillbaka igen. Bara för två motorer, måste varit ett bra pris:)
Oj då blev visst att sitta ute och äta på Mc donalds i norrköping innan vi åkte hem. Men blev inte kvar länge för Danne mådde ju piss. Så vi körde hem honom och Jollan och jag åkte ut en sväng till mamma så han verkligen kunde vila upp sig utan att vi störde.

Där är det alltid lika mysigt att vara, Jollan tog sig ett bad. Mamma hade köpt en ny badmatta åt henne så hon kunde sitta å plaska i badet utan att halka. Oj så skoj det var:)

Nu kom vi hem staxt innan tio och Jollan är helt slut.
Hennes näsa rinner som en fontän och vi ska inte tala om dregel, så kanske är tand nummer två på väg upp:)


               Oj så trött man kan bli då:), helt utslagen.

Nu ska jag fixa iordning lite här hemma sen blir det läggdags.
Just jävlar oxå, min mobil har jag inte haft med mig idag så Lovisa det är därför jag inte ringt dig. Men du får jätte gärna komma förbi imorrn om du känner för det. Skulle vara skoj. Om Danne är för dålig så kanske vi kan träffas på stan eller nåt?!. Men jag ringer imorrn.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0