Att förstå sig på alla är omöjligt!

Man tror att man känner någon även att man kanske inte har känt varandra så jätte länge egentligen.
Men sen så kommer stöten då man inte förstår någonting.
Betyder inte nära och kära någonting?
Vad är kärlek och släktband egentligen?
För mig är det att man finns för varandra, man behöver inte ringa varje dag eller hälsa på varandra hela tiden. Huvudsaken är att man vet var man har varandra.
Och just nu så har jag inte en aning.
Men det är kanske jag som tänker på ett annorlunda sätt än andra, men min Danne och jag måste ju iaf tänka lika dant och tur det annars så hade det ju aldrig funkat mellan oss. Och det gör det ju till 100%.

Man tycker om en person jätte mycket men sakta men säkert så smyger det fram en känsla i kroppen som är obehaglig att få grepp om.

Men man ska väl inte förstå sig på alla fy fan vad livet skulle vara lätt då:)

Puss på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

inte mig du menar hoppas jag? pus

2009-05-25 @ 18:07:15
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: faster lotta

du var jätteduktig igårkväll,du råkade bara stöta på en drös med tråkiga kärringar inkl,mig. snart blir du jättevan med allt å då jävlar tar vi en omgång till. du var lagom av allt kanske får tjata lite på en del, men du är snart där. du vet ju jenny att magnus å annete generna är inte att leka med. tänk bara att du är jättebäst för det är du. massor av kramar från en som är stolt att vara din faster.

2009-05-25 @ 18:22:10
Postat av: jag själv

sjlvklart så menar jag inte dig lovisa. Dig har jag känt länge nog för att älska dig hur mycket som helst.

Å tack lotta jag är stolt att vara ditt gudbarn:)

Det gick bra för att vara första gången:)



Ibland blir man bara så trött men egentligen så är det inte någon i min närhet. Så varför bry sig, skiter it.



2009-05-25 @ 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0