uppdatering av sälen resan!

Hej hopp!

Nu är vi tillbaka igen efter en härlig resa till Sälen det var helt underbart att komma iväg lite hemmifrån.
Resan började väldigt bra, vi kom i tid för en gång skull, eller okej vi var tio minuter sena för att vi pumpade däcken men det gills inte för dom andra gjorde det sen efter oss.

I bilen upp blev det Danne, Ronja, jag och Jollan. Och i dom andra två bilarna var Kalle, Cissi och Mattis, sen mamma och Benke.
Jollan var så himla duktig, hon sov mycket och när hon var vaken satt hon och lekte så en toppen resa helt enkelt.
Det tar tid upp till sälen vill jag lova och jag körde hela vägen, lider ju av en sån åksjuka så det blir att jag alltid kör. Så man blir lite trött men det gick bra.


Jollan bland av packning  Cissi & Kalle             Benke packar det sista

    VÅRAN BIL MED ALLA MUPPAR!

                      Å SÅ FÖRAREN!

Kvällen
när vi kom ner blev lugn och skön. Vi åkte först och hyrde våra skidor.
Ronja, Mattis och Kalle åkte till backen för lite kvällsåkning men Cissi och jag kände oss lite osäkra
vi har ju bara åkte en gång förut för cirka 10 år sedan. Så vi tog en tur hemma på infarten, Cissi drog rätt in i snödrivan och jag klara det rätt fint faktiskt:)

Sen på kvällen när alla kom hem blev det att duka upp ett bord fullt med mackor och goda pålägg som vi njöt utav.
Lite WII blev det oxå såklart, men jag har inte testat ännu.
Det blev att lägga sig skapligt eftersom backen kallade.


        Innan vi skulle ut på äventur


           Det hade första aftonen att bjuda på!


           Pappa sover men inte Jollan:)

Det var den första kvällen i nästa inlägg får ni följa den andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0