Jollan är tokilsken!

En del har sagt till Danne och mig att vi har inte kännt av hur det är att ha barn ännu för att Joline är så lugn och snäll.
Men idag gott folk har hon visat en sida som jag inte sätt förut, hon har varit tokilsken!
Jag har inte fått äta, sova, göra mig iordning. Hon har inte låtit mig lägga/sätta ifrån henne en enda gång.
Det kan vara så att det svider i munnen på henne, men jag tror att det kanske kan vara tänder på gång, låter tidigt men jag var fem månader när jag fick min första och mamma var faktiskt fyra månader som Jollan.
Hon sitter nämligen och biter på allt som kommer i hennes närhet. Jag har faktiskt gett henne glass idag, lite onyttigt men ett tag var det det enda som hjälpte, kanske var kallt och skönt i munnen. men ni skulle se hur hon såg ut runt munnen när hon var färdig, fick faktiskt med det på bild:


          MAMMAS LILLA GLASSMONSTER!
(Ps: dom håriga benen är Dannes och inte mina:)

Nu kanske alla tycker att jag är jätte dum som ger en fyra månaders bebis glass, men jag hade verkligen inget annat som dög, hon tyckte det var jätte skönt i munnen när det blev kallt. Nu har hon fått en suppis igen och somnat, för natten, ja det får vi se:)

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Mattis

nae vi ser att de är dannes ben:) för din vinterpäls känner man igen jenny

2009-03-04 @ 01:15:30
Postat av: Cecilia

Ja jag kan också intyga att lillbruttan har attetyd nu. Hör nog aldrig blivit så utskälld av en bebis förut eller någon människa för den saken...När jag sa med bestämd röst att man inte skriker på sin moster skrattade hon och sedan avslutade det med ett högre vrl än någonsin. Hallå där... vet inte om min bebis får umgås med sånna tjejer. ;) Pussen

2009-03-04 @ 10:58:59
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0