Fredagens bravader!

Jag hoppas att ni har haft en lika strålande helg som jag.
Fredags kvällen var vi med Åsa och Pierre på Thåström. Jag lyssnar ju inte på hans musik, men tyckte att det var jätte bra. Så jäkla skön röst han har. Mycket text men sätter man sig ner å lyssnar så skulle jag säkert fastna för hans musik.  Fast den är ju jäkla dyster.

Ja gott folk jag drack faktiskt min första öl oxå, det var exakt ett år sedan så den smakade mycket bra. Men man kan ju inte dricka sig full som förr när man har en liten gullunge att ta hand om.

Åsa å jag snackar lika mycket skit som alltid om allt och ingenting, super skoj. Synd att det inte blir lika ofta som förr bara.
Danne höll sig riktigt lugn, för han skulle ju upp å jobba vid halv sju på morgonen, mindre kul det.

Här kommer lite bilder från den underbara fredan:

Innan avfärd!       Jag & Åsas kusin          GIRLPOWER!


              Thåström i Linköpings sporthall!

       
Det var verkligen en toppen kväll, men det finns ingen
som slår detta. Att komma hem till min lilla älskling och
mysa.


Tack för en trevlig fredag, fast jag missade Let`s Dance (inte bra).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0