deklaration

Varför i helvete den jävla kvarskatt varje år. Man blir ju bara så arg.
Varje år får jag kvarskatt på flera tusen i år landa det på 3680 kr. Jippi.
Ändå ska vi få tillbaka massor på räntor på lån. Tänk hur mycket jag skulle betalat innan det. Vill inte tänka den tanken vad jag förlorar. Men så är det att ha flera arbetsgivare:(
Men måste ringa försäkringskassan och be dom dra mer skatt nu iaf, har struntat i det innan. Men låter jag dom dra det lilla dom drar i skatt så vågar jag nog inte ens öppna deklarationen nästa år.

Men som sagt bara att bryta ihop och gå vidare. Danne får ju tillbaka iaf. Och jag fick ju betala mindre än förra året iaf. för då hade jag över 4000.

Nä nu skiter jag i den för ett tag orkar inte bry mig. Men jag måste ringa våran bank och öppna ett konto till Jollan så vi kan spara lite pengar till lilla tjejen:).

Det blåser ute fortfarande hör jag , kanske inte blir en så jätte lång promenix då. Blir ju så jäkla kallt. Men måste ta ut pengar och kolla vilka som har pejjat för kryddorna.

Men ha det så bra sålänge i blåsvädret och hoppas att ni fick en bättre inkomstdeklaration än jag!

Puss!

Kommentarer
Postat av: fasterlotta

ursäkta men spara lite pengar till min 45 års dag i september å henkes 20 årsdag i juli 500-1000kr per person bör la räcka. kram på dig.

2009-03-31 @ 18:10:21
Postat av: Cecilia

ja du vet ju min... den är inte farlig då den hman på 280 kr men det är bara störande. Man hade ju hellre velat få tillbka... haha.. blir lotta sååå gammal.. mohahaha... =)Spara även till min knodd som kommer i sep... =) pussen

2009-03-31 @ 20:30:33
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0