Dags att natta snart!

Här sitter jag i sängen och har precis fått Joline att somna helt, var tvungen att klippa hennes naglar när hon sov för hon drar bort fingrarna hela tiden när jag försöker klippa när hon är vaken. Blir skit svårt och dom växer ju som ogräs:)

Vi var ute hos mamma i Tallboda förut för att fira Ronja som jag sa. På Ikano hittade jag en fin t-shirt men mamma hade visst köpt en lika dan till henne så vi får byta den nån dag i veckan. Innan tjejen åker till Spanien i helgen.
Sen så köpte jag en poket bok som hon kan läsa på flyget.
Från Jollan fick hon tre söta tablett askar som det stod Grattis, du är söt & Busig. Sen en nyckelring som det stod Ronja på.


            Jollan ville ge sina presenter själv!

                               GRATTIS RONJA!


Ronjas fina tårta & goda frallor. Men Jollan nöjde sig med majskrok!

          
Från Jollan                             Av fam Edlund, Samuelsson, Skårman
                                                  fick hon två par örhängen, svarta skor
                                                  bok, t-shirt, puder & brunkräm.

Av mamma, Benke och Mattis glömde jag fråga vad hon fick. Men hon fick en jätte fin kjol och hårband (flätat) av Marie och Håkan.
Ja jag tror nog att hon hade en bra födelsedag:)
Vi blev bjudna på Håkans 50-årskalas på fredagkväll. Ska bli skoj, ännu ett kalas:)
Faster Lotta kom även förbi på en tårtbit, hon skulle lämna pengar till mig för kryddorna, nu har jag nästan fått från alla. Tror det är två till som ska betala. Jag måste ha pengarna imorgon för jag ska hämta kryddorna då. Inga pengar inga kryddor:)

I morgon blir det att städa lite måste dammsuga och damma efter festen i lördags har inte hunnit med det ännu.
Sen är det dags att tvätta igen så måste boka tvätttid, hatar det. Saknar att inte ha en tvättmaskin här inne, fast samtidigt är det skönt att få allt rent på en gång.

Det var allt jag hade att säga. Hoppas att ni har haft en bra dag

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0