Vill sova

Vad jobbigt det är när man bara vill sova och inte kan. Både Danne och Joline ligger inne i sängen och sover jätte skönt.
Medan jag sitter här ute i soffan. När jag låg där inne blev jag bara rastlös. Tankarna bara snurrar i huvudet på allt och ingenting.
Varför ska man alltid fundera så mycket? Så är det alltid när man ska ligga ner och försöka koppla av, då kommer tankarna.
Mina tankar och funderingar går till:
- vad ska vi göra på semestern? ( vi har planer men inget bestämt förutom göteborg som vanligt.)
- ekonomin självklart ( den är inte dålig. men hur blir framtiden?
- Jollans dagis ( gör mig tokig, är rädd att jag kommer lämna henne för tidigt, men vad ska man göra när inte dagarna
     räcker till?
- hur kommer avslutningarna se ut, ska man hinna med allt annat. Självklart kommer Ronja & Towe i första hand.
- Midsommar ( ser jag fram emot)
- min hobbieverksamhet tar kål på mig ibland, fast det är ändå kul.

Ja det är en del av mina tankar som snurrar runt, inte undra på att jag har ont i huvet. Det blir väl värr när jag sitter här oxå. Nä ska väl gå in och försöka sova igen så jag inte är som ett vrak imorrn, har lite att stå i.



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

mina tankar kommer tydligen när jag sett ett sorgligt avsnitt av greys anatomy:P

2009-06-10 @ 22:02:45
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0