Tillbaka!

Så nu är jag tillbaka med nya krafter i fingrar och nya tankar.
Ja vi är väl framme vid midsommar som regnade som alltid, men vi hade sol oxå så jag hänger inte läpp för det:)
Vi kom precis lagom till dansen så nu har Jollan dansat sin första dans runt stången.
Just det visste ni att midsommarstången ska föreställa en snopp? det hade inte jag en aning om men man lär sig så länge man lever:)



Tre små gummor, blev visst fyra med Johanna, Cissi, jag & jollan


    Bildbevis på att mattis oxå dansar runt stången:)

Det bjöds på jätte god mat med alla dess sorter så man blev ju proppmätt. Vi hade dukat långbord och vi åt och hade trevligt. Det var nästan att man hann färdigt innan regnet kom, men bara nästan så jag va dungsur när jag gick in.

Vimmelbilder från middagen:





Det blev drinkar hela kvällen lång, fast vi kom i säng skapligt för Danne och Jollan var jätte trötta så jag hängde på för att söva Jollan och vem somnar inte då om inte jag själv så där tog min midsommar slut för denna gång.
Men jag hade verkligen jätte kul.
Den här gången delade vi en stuga med Cissi, Kalle och minus. Det gick jätte bra Danne reagerade inte mot Minus som han brukar så det va ju toppen:)

Lite stugbilder:



Ja man kan ju fråga sig vart min päronvodka tog vägen eller jag vet nog redan svaret:

Men det var kul Mattis att du gillade presenten du gav till mig:)
(det är inte så illa som det ser ut mattis är bara lite trött)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mammanette

Javisst hade vi skitroligt, det är det alltid när jag får vara med mina barn och barnbarn. Jag älskar er. Kramis.

2009-06-22 @ 02:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0