sol sol sol!

Så härligt väder det har varit idag. Imorse när jag vaknade så hade jag jätte ont i huvudet, så trodde inte att det skulle bli någon rolig dag idag men men ibland gäller det att bara strunta i det onda å ha kul. Så Ronja, Cissi & Minus kom hem till Jollan och mig för en liten soldag vid plaskdammen här i Johannelund. Jätte mysigt hade vi med sol, bad och glass.





Jag solade inte så jätte mycket eftersom min lilla tjej inte ska vara i solen, sen så hade jag vinterpäls på benen oxå så jag hade nog skrämt iväg alla om jag visat för mycket hud:)
Men ikväll ska jag raka benen så dom får lite sol på sig imorgon, skulle behövas ser ut som snö. (kritvita)

När vi hade solat färdigt så åkte vi ut till mamma och hälsa på lite. Hon bjöd på god mat och sen fick jag med en matlåda
hem till Danne. Han jobbar bara imorgon sen så är han ledig resten av veckan. Ska bli kul, se hon vi ska hitta på nåt eller bara vara:)

                 
                   Ronja & Jollan tog ett dopp i poolen:)

Hoppas att vädret blir lika bra imorrn men det tror jag. Då ska Mattis, Jollan och jag upp skapligt och ut å sola.
Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi säkert av imorrn.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0