Måste ju visa lite framsteg!

Ja jag har ju varit lite dålig på att uppdatera, men ni får ju inte missa min underbara dotters framsteg.
Jag berättade ju för några dagar sen att hon stod upp i sin säng. Nu står hon helt själv utan min hjälp. Ja hon har ju hjälp av ett bord, men det är väl duktigt eller hur?
Hon lär sig så snabbt. har hon väl fått för sig något så går det undan, det har hon inte fått av sega mig iaf:)
När jag läser min bok om mitt första år som mamma skrivit så ser jag verkligen hur seg jag var och hur snabb Jollan är.


     Oj du ser lite trött ut Jollis:). Så duktig!

Ikväll var Jollan så himla söt, hon är verkligen super intresserad av musik och alla läten du kan tänka dig. Men trumma det är nåt hon har gjort med Danne sen hon föddes och hon älskar det. Men vi har inte köpt nåt trummset ännu. Det kommer men inte riktigt än. Nu får hon nöjja sig med mammas köksredskap. Hon hade jätte roligt med alla grytor & bakform, stekspadar & slevar. Tills hon lyfte upp bakformen och slog sig själv i huvet. Då kom det tårar. Lilla gumman.
Men då speglar vi oss lite så går det över när hon ser sig själv. Först så gråter hon lite extra när hon kommer fram till spegeln och tycker synd om sig själv men sen så tycker hon att hon är så snygg så då kan hon inte hålla sig längre och måste skratta. Att man kan tycka om sig själv så mycket då:)



Nu ligger jag i sängen med datorn och kan inte sova. Danne & Jollan sover självklart.
Måste upp skapligt imorrn för Cissi & jag ska ut till Sandra & Martin för att träna med Peter som ska spela gitarr när vi ska sjunga på deras bröllop. Svettigt värre, jag kommer vara nervös. Men vi har till september på oss att träna. Sen en öl kan man väl ta innan för att lugna nerverna lite:)



Vi får se om vi hörs i helgen, kan inte lova nåt.
Men på måndag fyller lilla jag 24 år. Jippi!




Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0