Helg igen!

Veckorna bara springer iväg man hinner inte med, fast det är ju skönt när helgen kommer för då är vi två på lilla tösen:)
Sen får man ju träffa älsklingen lite mer oxå:)

Den här veckan har verkligen varit toppen, allt går verkligen jätte bra, turen är på våran sida äntligen. Men inte helt bara nästan. Vi har lite otur men det löser sig snart får man hoppas:)

Men ja bilen blir ju våran nästa veckan och det är ju bara så toppen. Danne har även köpt en jätte fin GPS tomtom hur bra som helst. Våran förra GPS blev ju stulen, eller en dag när vi kom ut på parkeringen så var ju hela bilen stulen. Men den fick vi tillbaka men dom jäklarna behöll GPs:en och mina bästa solglasögon från Thailand och jag blev så ledsen för jag är jätte kräsen när det gäller glajjer:(.

    Våran nya fina tomtom:) bra köp älskling!

Jollan och jag var en sväng på stan igår och fika med Beckis och Linn. Mattis var med oxå. Det blev självklart lite shopping. Hade tänkt hålla mig hela veckan men det gick inte. Så lilltjejen fick nya fina rosa ballerina skor, ett par rosa tajts, en rosa pike t-shirt och en annan t-shirt.


Linn & Jollan          Mattis & Beckis

På vägen till Tallboda blev det att stanna på ÖB där jag fann en gunga som vi hängde i mammas carport och Jollan tyckte att det var så jäkla skoj å gunga. Riktigt mysigt att se henne så glad:)




Det blev lite fredagsmys på kvällen hemma hos mamma med godmat och film, jätte mysigt.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

guuud va underbart söt hon är!! vill äta upp men inte så kul kanske om hon inte finns kvar längre sen;)

2009-06-07 @ 15:53:48
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0