Hejsan allihopa!

Fy bövelen vad tiden går fort när man har roligt, för roligt det har jag haft:)
Den här veckan har bara sprungit iväg. I början av veckan så blev ju jag hela 24 år och jag fick så många fina presenter så ni anar inte.
Lovisa och jag vänner för alltid eller hur? Fick den finaste present av henne, ett armband som hon och jag har likadant med ett bryrhjärta, är det inte bara för gulligt? ska fota så ni får se,
Sen fick jag en superfin väska av mina två söta småsystrar Ronja & Towe och även ett par örhängen. Mattis hade köpte en absolut vodka päron åt syster sin:) mums med en piggelinglass i eller vad säger du Mattis:)
Av Cissi & Kalle fick jag tio disneyfilmer till lilltjejen eller jag får väl oxå titta på dom hoppas jag:)
Sen var det pengar och present kort från mamma & Benke, mormor, farmor & farfar & familjen Tholander. En toppen dag helt enkelt.
Tisdagen gick självklart åt till att ta slut på presentkorten. Farmor & farfars presentkort var från Gina så där blev det fyra jätte fina klänningar, tusen tack. Familjen Tholander hade ju presentkort från Åhlens och det har jag inte hunnit ta slut på ännu men var inte rädda jag hinner jag hinner:) en mascara hade jag tänkt mig sen lär jag nog hitta lite till:)
Ja det blev en jäkla massa shopping till lilltjejen oxå såklart.
Två jätte söta t-shirt, en hello kitty shorta, jeans leggins, en hello kitty klänning, ett par super söta skor, en virkad vit kofta och en munkjacka i lila, en rutig shortklänning, det kan har varit lite till minns inte just nu:) Men stor shoppade gjorde iaf Ronja, jag och Jollan. Vi köpte även svart tyg så Ronja kunde sy svarta tajts till Jollan för det hittade jag inte och dom blev jätte fina:) Tack Ronja det kommer mer beställningar:)

Åh vad jobbigt det är när man ligger efter så här i uppdateringen jag har ju bara kommit till tisadagen ännu orkar ni verkligen läsa mer?
Ja vi fortsätter för er som orkar.

Onsdagen hade vi en mysig dag ute hos Hanna i Malmslätt med Towe, där bjöds det på mat och till efterrätt jordgubbar med glass. Mumms. Mysigt vi hade tjejer:)

Glömde ju säga att vi fått våran underbara nya bil nu och den är så jäkla bra, helt klart nöjd.
Så Danne, jag och Jollan tog våran nya bil till campingen för att köra in den lite. Den gick som en pärla.
Åh vilken turbo den va det gas i må jag säga:)
Där blev vi kvar tills kvällen sen var det bara att åka hem och lägga sig och sova. Danne skulle jobba till ett på midsommar, sen skulle vi tillbaka till campingen igen.

Jag tror att jag vilar mina fingrar och hjärnan som får tänka så mycket och ni får vila era ögon så skriver jag ett till inlägg om några minuter.


      Ja jag har varit på en liten semester:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så söt du är min lilla snuttunge, det har varit så mysigt att ha er hos oss i vagnen. Kramis

2009-06-21 @ 22:38:13
Postat av: Mammanette

Ja nu var ju inlägget från mig som ni nig förstod. Kramis Jolllis.

2009-06-21 @ 22:39:35
Postat av: Cecilia

Du fick faktiskt också en kavel och bakkniv... Glöm inte det... Pussen och nej du får inte se på filmerna.

2009-06-22 @ 22:01:41
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0