Bra jobbat mamma!

Jag måste då berömma min mamma som hjälpte mig på banken idag. Fick vi Saab? Om vi fick, jag är så lycklig. På torsdag nästa vecka blir det att hämta den. Vi köpte Saaben på Biva här i linköping av Lennart som är bror till min farbror. Han fixade det jätte bra för oss. Dom tar ut Airbagen där fram helt gratis så jag kan ha lilltjejen hos mig och det kostar ca 2000 kr annars så det var ju super. Sen fick vi helt nya vinterdäck oxå som kostade 7000 kr. Kan det bli bättre? Nä skulle inte tro det. Han skulle kolla så inte bilen skulle in på service snart så vi slipper börja med det.
Jag är så jävla glad.

Mamma och jag tog bilen till Åtvid för det är den banken vi har och våran bankman som hjälper oss med allt är bara hur bra som helst. Han hjälper oss alltid med våra affärer så dom ska bli så bra som möjligt. Dom bästa räntorna:)
Okej jag är 24 år snart och har fortfarande med mamma, men det är lika bra det för då blir allt rätt, inte lätt att förstå allt så vuxen är jag inte ännu:) å det kommer jag säkert aldrig att bli.

Jollan var även en sväng och hälsade på sin farmor och fastrar och farbror idag. Hon skulle nog inte tycka att det var så jätte kul på banken så jag släppte av Danne och henne det för lite bus och busat det hade dom:)



Så den här torsdagen kunde inte ha slutat bättre:)

Måste berömma mamma för den goda maten vi fick ikväll med alla goda alpnaeringskryddor. Allt blir helt underbart gott och det är kul att du fyllt upp förrådet med bara dom kryddorna för jag säger bara santa Maria släng dig i väggen:).



Så vad händer imorrn?
Det blir att åka till stan en sväng men först till Tallboda blomlagret och göra lite affärer med faster.
Sen skulle jag nog träffa Beckis oxå det ska bli roligt, har inte sätt henne sen Jollans dop om jag inte minns helt fel.


Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Inger Crusoe

Gudagoda kryddor,lite dyra men det är det värt,hälsa alla.KRAM!!

2009-06-05 @ 15:06:11
Postat av: Mammanette

Grattis mina gullungar till den fina bilen det är väl knappast min förtjänst att banken ser att ni är skötsamma ungdomar. Alltså den bilden på Jollan och mig kan verkligen misstolkas, det är inte som det ser ut utan mycket värre. Så fort jag ska mysa lite med henne så drar hon i mitt hår stenhårt och tämligen bara mosar in sitt lilla söta ansikte i mitt och tuggar med sin lilla tand där hon kommer åt. Hennes blick är väldigt bestämd och lite hemlig just då, kan inte riktigt lita på den lilla tösen, igår fick jag ett litet tandavtryck på kinden, tack lilla trollet. Jag älskar dig ändå. Kramis.

2009-06-06 @ 00:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0