Vilken tjej!

Jag har lite att skriva här. Om en helt perfekt lördag hemma hos Towe som fyllde 16 år och en helt underbar dag på Ullared i går.
Men tyvärr så hinner jag inte nu för vi ska åka till campingen och åka båt och vi vet inte riktigt än när vi kommer hem igen.
Danne har ju semester och semester betyder inga tider att passa:)

Jo vi hade en tid att passa idag och det var Jollans 8 månaderskontroll. Den gick ju lika bra som vanligt.
Hon väger lite under det hon ska, hon har bara gått upp ett halv kilo på två månader. Åh vi som trodde att vi gav henne på tok för mycket krubb, men inte då. Men Åsa var inte orolig för det det är ju för att Jollan rör på sig så himla mycket.
Men lite mer smör och grädde så blir det bättre:) tänk om alla hade lika bra matsmälltning som hon:)
Men som vanligt så måste jag väl få skryta lite över Jollans framgångar.
Jollan var alltså på 8 månaderskontroll men hon fick göra test för en 10 månaders bebis OCH HON KLARADE DET OXÅ!
Ja nästa gång skulle det inte förvåna mig att hon går så snabb som hon är på allt sa Åsa
Har jag sagt att vi har världens duktigaste lilla tjej? Ja jag tror nog att jag har skrytit om det förr, ni som inte orkar höra om hur stolt jag är får nog titta in på en annan blogg:)

Igår när vi var på Ullared så busade Jollan med sin mormor hela dan och dom hade haft jätte mysigt. Jollan hade kissat själv på toan två gånger. Ska hon sluta med blöja snart? nja inte riktigt än.
Hon klappar händerna jätte gulligt, så fort hon har gjort nåt bra så klappar hon händerna åt sig själv:)

Ja nu hinner jag inte skriva mer men när vi kommer hem så ska ni får höra om allt roligt.

A-K jag vill jätte gärna träffas, var ju ett tag sen nu.
Just det Becka det där om snygging ett å två, tyvärr så kan dom nog inte växa mycket fortare än dom gör, men va fan dom är ju över 18 båba två så vad väntar du på:)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0