Semester!

Ja vi har semester därav den otroligt dåliga uppdateringen, men tyvärr så får ni nog ta det för vi är inte hemma så mycket.
Imorgon bär det av till Göteborg i tre nätter. Danne, Jollan & jag på scandic europa Nice'!

Så vad har hänt den här veckan?
I lördags så firade vi Towe som fyllde sexton år. Av oss fick hon pengar så hon kunde följa med Danne, mig å Ronja, Cissi & Kalle till Ullared. Av sin mamma fick hon en jätte fin cykel och av farmor och farfar en shopping dag i stockholm, inte illa det:).  Det bjöds på jätte god mat. Potatis sallad med jordgubbar i, ja låter annorlunda men det var jätte gott:) Natten blev lång jag gick inte hem förrns halv fyra på morgonen. Jollan sov som en stock men vaknade när vi skulle
hem. Festen var slut för länge sen men Lena och jag satt å snackade om allt, pappa såklart många känslor kom fram och det kändes skönt att bara prata.
Så tack för en jätte bra lördag!



                                            
                 Martin tar varje chans han får att få gosa med Jollan:)

I måndags så var vi i Ullared, oj oj oj vilken resa. Säger bara att energin är på topp när man har två gulletjejer som Ronja och Towe med sig. Vi hade så himla skoj. Det är inte alla som stannar på Motell vätterleden och äter frukostbuffè innan vi åker vidare. Men kul hade vi fast alla runt omkring bara blängde på oss hela tiden. >Va fan det är ju semester:)
På Ullared så försvann några tusenlappar ur plånkan men det hör till. Kom hem med mycket fint å kul till Jollan.
Ja jag kan nog inte sitta å berätta allt här men hela måndan var perfekt med mycket skratt eller vad säger ni Ronja å Towe?:)


Att en frukost kan bli så rolig på motell Vätterleden:)


      Restaurangen vi åt på i Ullared rekomenderas ej!

                         
Ja vad mer ska jag säga, dom här två är mina systrar::)
                        Sämre kopior av sin storasyster:)


På tisdan på eftermiddan så bar det iväg till campingen och där blev vi kvar tills på torsdan. Det bjöds på sol, båtåkning och restaurang besök i Valdemarsvik. Ja precis så som en semster ska vara, lugn å skön.


       Jollan åt hamburgebröd å lite pommes på BK!


Det blev en liten båttur fram på kvällen. Å så mysigt man kan ha det
med morbror Mattis:). Pappa å Jollan kollade runt bland båtarna!


Nu i helgen så har det varit rätt så lugnt, vi var ute en sväng hos Sandra och Martin i fredags och fick jätte god marängtårta. Det finns inget bättre än maränger, mums:)


                   Gungeli gung med moster Towe!

Nu sitter jag här och funderar på om man skulle fortsätta att packa för morgondagen. Mamma och Ronja ringde precis dom ville komma å träffa Jollan innan vi somnade. Men Jollan är på god väg att somna nu så vi fär väl se om dom hinner:)

Planerar för fullt inför Cissis Babyshower oxå, det ska bli skoj. Å Cissi vet inget så kul!
eller hur Cissi?:)

Nu kom dom så ska väl snacka lite.

Puss på er vi ses om några dar!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej gummor och gubben... Det är ju livsfarligt att råka glömma danne.. ;)

Ja hur ska jag klara att inte vara med och planera babyshowern. Jag är ju sånt stort kontrollfreak ju... skadad för livet. ha det toppen i gbg. skulle med vilja åka iväg och bo på hotell men kanske är lika bra att bara vara hemma med innan körkort och bebisfödning är klart... Men ha det toppen. väntar på vykort. pussa jollis från mig.. tänkte julia kanske är fint. fråga jollan för då blir det jollan och jullan... =) Pussen

2009-07-20 @ 10:29:38
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0