Semester fortfarande!

Japp semester var det här så ni få stå ut med det, men snart är vi tillbaka i vardagen igen. Två veckor kvar precis sen kör Danne igång igen. Själv kör man ju inte igång förrns januari, men tiden går ju så fort så snart är det väl dax.

Ja i Göteborg har vi ju då varit och vi har haft det så otroligt skönt, det knasigaste av allt är att varken Danne eller jag har druckit en endaste droppe alkohol, men det känns skönt det oxå.
Vi har bara gått runt i Göteborg och haft det super bra. Jollan har trivs riktigt bra.
Hon blev kallad för den lilla restaurang råttan på hotellet för att hon alltid åt där:).
På frukostbuffen ska vi inte tala om hur mycket hon åt. Två stora slevar yoghurth och två mackor, tänk er lilla Jollan, hon kan hon:). Det har hon fått efter sin mor:)
Men andra dan vi var där så kunde vi knappt få upp Jollan ur sängen när vi skulle ner å äte frulle, hon sov så skönt så, men tillslut så ville hon slå upp sina stora blå och följa med ner.
Åh vi har varit så stolta föräldrar, för så många komplimanger som vi fått för våran söta tös har jag aldrig fått tror jag. Dom sa att hon var bedåranade och att dom inte hade sätt nåt sötare, man sträcker på sig då må jag säga:)

Jag har faktiskt inte shoppat nåt, var inte sugen liksom, Jollan har såklart fått lite men inga större grejer, en ratt till sin vagn och ett par jätte fina sandaler, gissa vilket märke? Hello Kitty såklart!
Danne köpte sig ett par nya La cost skor, vita å jätte fina. Sen blev det mest att bränna pengarna på att bara götta sig liksom:)

Jag slänger väl ut en jäkla massa bilder så gluttar ni på dom
som faller i intresset:

                             Vi börjar med lite hotell häng!


                   

                             Första lunchen på hotellet!

                        
                                  Pappa & dottermys:)
                 

    Frukostbuffen är så himla god, den kan man inte missa!


En liten sväng på stan & Jollan fick sin nya racer till vagnen!


    Ett restaurang besök slutar med ett dopp i badkaret:)

             
                   Lite mysbilder måste man ju få med:)
               

       Mitt lilla spänno, Jollan vill ge pappa en stor puss
               

Tjejerna kände för att posa lite innan vi skulle gå ut:) snyggt?!


En dag vid hamnen, men precis när vi skulle ta en öl på knopen
stängde dom såklart:( så ingen öl. men vi klarade oss.


                 Sista kvällen fick vi äta på hotellet för det spöade
                  ner regn på gatorna, men det gör inget för maten
               var super god där. Jollan hittade några vänner oxå:)
                 

Ja nog har vi haft en toppen resa. Så ska ni till Götet så säger jag bara.
Ta in på Scandic Europa som ligger i Nordstan, hur bra som helst.
Glöm inte beställa deras räkmacka, du missar nåt annars!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0