tvättdag

Hej Hej!

Så idag var det tvättdag som sagt. Nu har jag inte tvättat på nästan två veckor så tvättkorgen är full och Danne har inga kallsingar kvar, som tur så har jag mycket av allt så jag klarar mig:)

Joline somnade precis till lite så jag fick i mig en macka. Man får inte så mycket egen tid för min lilla ängel vill ju vara nära å gosa hela tiden.

Men jag är hur glad som helst, Joline har faktiskt sovit inatt på ryggen från 02-08 det är jag helt klart nöjd med.
Jag lindade in henne som en liten racerbana med två filtar som korvar på varje sida. Fast jag var tvungen att ligga med min kind mot hennes och sen ville hon hålla mig i handen. Men det är ju bara mysigt att sova så.





Ja just det mormor jag tror oxå att Jollan vill ha en snuttefilt, hon har fått en av sin farmor som vi har tagit fram nu.
Men hon ligger mest och håller i sitt lilla örngott fortfarande.

Snart kommer mamma till mig så hon kunde gosa lite med Joline undertiden jag gick ner med tvätten. Skönt att man får så mycket hjälp hela tiden.

Jo en sak till, jag somnade till lite förut och vaknade av att mobilen ringde det var skyddat nr.
- ja hej jag heter Greger Niklasson och ringer från socialen, jag har fått en anmälan om att ni slår erat barn.
Tror ni att jag höll på att dö eller huvudet tänkte direkt vem fan har anmält mig. Men då hör jag ett skratt. Min lillebror älskar att ringa och låtsas att han är någon annan. Alla har vi olika humor som tur är, men han är bra på att förställa rösten så lite kul var det iaf. :) Mattis är bäst, älskar honom över allt annat<3( det var mattis som skrev men det är väl klart att jag älskar honom till tusen)

Nä nu ska jag ta fram lite mat från frysen tänkte bjuda mamma på fisk idag när hon kommer det kan väl vara gott kanske.
Ha det bra sålänge.

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag förstår chocken. Skräm inte livet ur din syster Mattis;)

Jättekul att se alla bilder som du lägger upp!

Kraaaaam!

2009-01-27 @ 16:28:46
URL: http://chezannakarin.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Dumma Mattias, Faan jag hade gått på det. hatar när folk lurar mig. Jag känner mig såå.... LURAD! Gillar inte överraskningar bra som dåliga nej det är inget för mig. Inga Suprise fester. Pappa gjorde en för mig när fyllde nått och llurde dit Micka och mig på olika sätt till Ghinis och jag fattade inte att det var en suprisfest för mig på jätte länge innan Jenny fråga om jag inte fatta att det var till mig. Då mådde jag psykiskt dåligt resten av min nyktra kväll..=)



Nej ring inte mig.



Pussen

2009-01-27 @ 21:19:48
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0