slappast utav dom alla!

Idag har det verkligen varit en riktigt slapp dag, har typ inte gjort någonting. Men det va inga problem för Jollan för hon verkade vara lika trött hon.
Men jag säger bara ibland är det riktigt skönt att vara mammaledig för då kan man bara göra som man vill och inte tänka på att man ska passa några tider till nåt jobb, Hur skönt som helst.
Sen är det ännu bättre när man har en dotter som älskar att bara mysa eller dansa.
Fast vad hade man väntat sig med sånna föräldrar som hon har, både Danne och jag älskar att sova på morgonen eller ska man säga till lunchen, och sen på helgerna festa å dansa ( okej dansen får väl stå för mig bara).

       

Fast nu har man varit lite för lat på sista tiden, men som tur ringde Lovisa idag och sa att hon hade köpt träningskläder och ville börja träna med mig nästa vecka.
Den här gången ska jag  verkligen försöka lyckas, man måste ju bli lite fastare för snart kan jag inte skylla på att jag fött barn längre. Men en liten stjärna till mig, jag har iaf gått ner alla kilon jag gick upp när jag var gravid. Nu ska jag bara ner tio till så är jag super nöjd.

Som sagt så mycket har det inte hänt idag så det får nog vara slutskrivet för min del nu.
Men såklart kommer det lite kort på min skatt som jag lovat mamma att jag ska sätta in varje dag och moster Susanne vill oxå kolla på henne, fast inners inne Susanne erkänn att jag är sötast? nä hon är nog sötare, fast det gör inget för hon är otroligt lik mig har jag hört:)

  

Mamma tyckte att det var lite kul att ta kort på Jollans och min fot, min ser gigantisk ut fast jag har har stl. 36.




Puss på er sötisar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0