så var man igång

Hoppsan hej!

Alla ni där ute som inte trodde att jag skulle gå å träna, haha där fick ni jag och Lovisa har satt igång, nu gäller det bara att fortsätta. Men det känns så mycket roligare den här gången. Tyvärr så blir nog inte nästa pass förräns på måndag för i helgen hinner jag inte med det är kalas hit å kalas dit och sen amningar mellan det.

Här är en bild hur jag ser ut nu inte så kul kanske men tänkte att jag skulle visa:



Och på den här bilden nedanför är jag sju kilo lättare och inte fått nån bebis
Så nöjer jag mig med att se ut igen. Det är mitt mål,  det var för ca 2 år sedan
så man ska väl klara av det målet får jag hoppas:)


Fy vad försäljare är på en när man ser osäker ut, jag höll på att komma hem med hur mycket som helst när jag bara skulle köpa ett par träningsskor. Strumpor tvinga hon på mig, javisst dom är säkert jätte bra men man kan inte köpa allt på samma gång. Men jag kunde inte säga ifrån så jag tog dom, fast inte enda fram till kassan jag la dom i en vantlåda på vägen fram busigt gjort tycker jag. Men ett par skor som va skit sköna och en sport BH som satt som handen i hansken eller ska man säga tutten i BH:n jaja vilket fall så va den mycket bra.

 

Mina nya fina skor, oj ena bilden va visst åt fel håll
jag på väg till träningen iaf.

Så vid halv sju bar det iväg till medley (sporthallen). Dom har fått massa nya maskiner hur bra som helst, sex st löpband så man behöver inte köa till nåt det är det bästa. Så hyfsad hård träning blev det idag man måste ju känna in maskinerna, men mina ben värker lite så där blev det hårt iaf.
Men tack Lovisa det va skit skoj tyckte jag så nu får vi inte komma av oss, du var super duktig.

Hemma hade jag lämnat mitt barn och man, men dom klarade sig fin fint, När jag kom hem låg Jollan och sov hos sin pappa. Jag hoppades på att hon ville äta för mitt ena bröst var proppfullt, men inte då hon hade druckigt en hel flaska mjölk så det va bara att börja pumpa tio iskuber blev det som jag frös in till nästa gång jag ska iväg.

 

Men nu önskar jag er en fortsatt trevlig kväll och natt så hörs vi säkert imorgon. Planen för min fredag är nog att gå in till stan tror jag men har inte bestämmt mig ännu förstör så mycket pengar så vi får se, sen ska jag ut å fixa mamsen i håret hon ska oxå på kalas i helgen.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad duktiga ni är som kommit igång!!

Snygga träningsdojjor Jenny :)

Kram

2009-01-30 @ 09:23:22
Postat av: Fanny

Tjena Tjena !

Snygga dojjor och gud asså vad jobbig försäljare men i alla fall skulle vi gå,på bio på söndag Puss

2009-01-30 @ 09:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0