Så var fredagen här!

Tjena mittbena!

Då var det fredag då fast det lär väl inte märkas att det är helg eftersom Danne ändå jobbar hela helgen.
Just nu sitter jag å dricker en naturdiet för jag tänkte prova hur dom smakar, är så dålig på att äta på dagen så då tänkte jag att jag kunde ta en sån, tills jag såg nu när jag läste lite på den att om man ammar så ska man inte dricka den. Sä där sket det sig då:(

Det blir nog en lugn kväll ikväll vi brukar ju alltid ha fredagsmys med familjen men Danne skulle nog spela biljard med en kompis och Cissi verkade inte må helt bra så vi får se hur det blir med den saken.
Jollan och jag får väl ha lite mys här hemma,

Åh jag älskar min lilla gosebjörn så mycket så ni anar inte blir helt varm i kroppen när jag ser henne. I morse så låg vi å gosa hur mycket som helst. Sen låg hon å titta på mig med hennes stora ögon å då tänker man är hon verkligen min, åh ja det är hon.

Så nu var min bloggtid slut för ett litet tag Jollan börjar tappa tålamodet och vill busa lite. Hon är så söt hon ligger i sin stol och skrattar åt mig:)



       Här har Jollan fått lite nya kläder, monsterbody med strumpor till.



Sen tre andra body för när jag kolla i hennes tröjlåda så hade hon växt ur
alla bodys, det går så himla fort. Men dom här var söta tyckte jag.

Puss å ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0