så var denna dag blott ett minne

Hej Hej!

Idag har Jollan och jag varit duktiga vi var ute och gick i två timmar hur skönt som helst.
Det är ju skönt med den friska luften och Jollan sover så skönt i vagnen när vi är ute.

Sen när vi kom hem så fick vi storfrämmande av Lovisa så Jollan satt hos henne hela tiden så mysigt så.
Så vi satt och prata om allt och ingenting men nu ska vi komma igång med träningen iaf.
Men ni tror mig väl inte förräns ni ser det antar jag.

 

Idag var det Karl som hade namnsdag så mamma kom med lite fika för Mattis och Danne heter ju det
i andranamn. Av mig fick Danne en stock snus, det är väl alltid välkommet tror jag.

Javisst Lotta du är så välkommen så det har du ju varit nu ett tag men du behöver inte oroa dig det ligger i släkten att man är lite dålig på att höra av sig det kan du nog fråga alla mina kompisar om.
Fan jag är riktigt kass på att ta hand om mina vänner, men alla ni som läser ni vet att jag älskar er jag har bara blivit hårt drabad av en sjukdom som heter Edlund syndromet tyvärr, eller vad säger ni alla Edlund vi måste nog skärpa till oss annars så har vi väl bara varandra tillslut, fast det kanske är mysigt det oxå, nä några kompisar vill jag nog allt ha.

Ser du momor dom där som du hade sytt som jag skulle ha som amningshanddukar la Joline beslag på.
En perfekt snuttefilt:)



Nä jag sitter här med min lilla älskling i knät så jag får nog sluta här och försöka söva den lilla busen.

Farväl sladdriga Jenny imorrn börjar mitt nya fasta liv med Lovisa
snyggast 2009. man kan ju alltid drömma men min dröm ska bli sann.



puss puss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ser lite tvivlande ut när jag kollar på joline haha.

ses sen. jobbdags. puss

2009-01-29 @ 06:53:34
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej.

Som jag skrev på facebook, jag har inte

glömt bort dig Jenny!

Hoppas att vi kan ses snart.

Kramar Maria

2009-01-29 @ 09:22:10
Postat av: Sussi

alltid lika fina goa bilder på lilledlund

2009-01-29 @ 09:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0