har lite svårt att sova

Hej Hej i nattmössan!

Nu har man sövt sin lilla ängel, hon somnade faktiskt på rygg inatt oxå så vi får se hur länge hon sover den här gången.
Idag har hon verkligen varit så söt eller det är hon ju varje dag fast idag var hon lite extra söt.
Hon fann sin hand för två tre veckor sedan ungefär men nu har hon kommit på att den är väldigt god att äta på, speciellt tummen. Jag tuttade själv på tummen när jag var liten istället för nappen och vad jag minns så var det väldigt gott:)
Så mamma och jag tittade i min bok som mamma skrev om mig och där står det att jag tog tummen när jag var mellan 2-3 månader och det är precis som Joline är nu. Så det ska nog bli en liten tumtjej av henne oxå. Men det låter bra för mamma säger att tumbarn är så snälla och lugna och det tackar man ju inte nej till :)
För om nåt år sådär så tror jag nog att jag har en liten busunge som är överallt på samma gång, det känner jag på mig.
Men det ser jag bara fram emot får se om jag säger samma sak om ett år;)

 

Ja mamma och Mattis var ju här förut och höll mig lite sällskap, det är så kul när det kommer hem lite folk för Danne har jobbat rätt mycket på sista tiden och även att jag har Jollan så blir det lite ensamt, så ni som känner för att hälsa på är så välkomna så. Lovisa kanske skulle komma förbi en sväng imorrn ska bli kul.
Jo ni kanske undrar om vi kommit igång med träningen, svaret på det är tyvärr nej. Lovisa var sjuk i måndags och Danne jobbar sent både idag och imorgon så på torsdag är planen att vi ska komma igång.



Men imorgon blir det nog en lugn dag tror jag. Man kanske skulle ta en promenix bort till ekholmen centrum och köpa lite hårfärg, det var en månad sen jag färga håret nu och med den färgen jag har så försvinner lystern så snabbt.
Måste fixas!!

Nä nu säger jag godnatt och sov så gott allihoppa!!



Jollans hår ser orange ut men det är det inte hon blir nog blond å fin tror jag!

Puss å hej leverpasej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

va skönt att hon slapp skenan eller vad man kallar det. hon växer verkligen fort nu dags för lite nya kläder kanske. tänkte komma å hälsa på er snart jag är lite dålig på sånt där, ska ta mig i kragen.ha det så bra alla tre så ses vi på lördag. kram gammelfaster lotta.

2009-01-28 @ 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0