glatt besked

Hejsan svejsan!

Som tur så har jag glada nyheter att komma med, Joline behövde ingen skena.
Hon hade lite stela höfter på utsidan av benen, så vi ska tillbaka och rönka när hon är sex månader ungefär för han trodde att det skulle rätta till sig med tiden så vi får hoppas att han har rätt.
Men det jobbiga är att vi måste lära Joline att sova på rygg och det kommer bli ett H.....
Han sa att vi skulle gå hem och sova lugnt om nätterna, det kan ju han drömma om för sova på rygg det vill inte min dotter göra. Men men det blir nog bra med tiden.
Nu ska jag inte klaga mer.

  

Bilder från igår när vi var hos mormor och morfar.
Jollan var lite trött så hon somna lite hos sin mormor.

Efter vi hade varit hos doktorn så åkte vi hem till Dannes mamma, där faster Emmy fick vara lite barnvakt när jag, Danne, Fanny och Hampus åkte till Norrköping en snabbis för att köpa nåt till datorn.

 

Jollan hemma hos sin farmor, titta hon kan sitta i
faster Tindras stol:)  (bilden till höger)

Ja så där såg väl våran dag ut, hoppas att ni har haft en bra dag.
Tycker nog att ni kommenterar lite dåligt men jag ser ju på statistiken att ni är inne iaf och det är ju kul:)

Imorrn blir det en tvätt dag hemma så jag tittar nog in här en sväng med ska ni se.
Så ha en bra natt så syns vi imorrn.



Sussa gott !

Kommentarer
Postat av: G mormor

ser faktiskt ut som Joline vill ha en snuttefilt, sötnosen

2009-01-27 @ 13:46:07
Postat av: Anna-Karin

Åh vad söt Joline är i sina jeans!

2009-01-27 @ 16:26:18
URL: http://chezannakarin.blogspot.com
Postat av: Lovisa

hon har ju blivit så himla stor:) får se om jag kommer förbi imornkväll! ringer isf puss

2009-01-27 @ 19:14:26
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: jag jenny

ja vet hon växer hur mycket som helst..har rensat ur massor av kläder. ja lovisa kom imorn om du vill skulle va kul.

dom snygga jeansen var dom första byxorna danne köpte innan Jollan var född. nu kan hon ha dom.

2009-01-27 @ 23:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0