En helt ny bloggare har tittat fram

Då var man ännu en till som bloggade då, jag har hela tiden sagt att blogga det är inte riktigt min grej.
Men då kan man ju fråga sig vad är egentligen min grej?
Där fick man inget svar, så då kan jag ju göra som alla andra blogga å låtsas att det passar även mig.

Under det sista året har jag suttit och läst blogg efter blogg och skrivit mina kommentarer nu kanske det är dags för mig att höra vad folket där ute tycker om just mig istället. Men vet egentligen inte om jag törs höra.

Jag har suttit många gånger och funderat på om jag själv skulle starta en blogg men sen har jag tänkt:
vad fasen ska jag skriva om den sista tiden har jag sätt ut som en fet ko och vägt lika mycket som en flodhäst och vad är det för intressant med det?!
Ja nu är det ju inte så att jag gått och ätit upp mig jag har ju såklart haft min lilla prinsessa där inne som nu för två½ månad sen behagade att titta ut i ljuset.

Jag vet inte jag kanske blir den mest sämsta på det här men det återstå att se ni får stå ut, jag menar bloggdrottingen nr 1 är ju ändå min stora syster Cissi å nåt måste jag väl ha fått av henne eller inte kanske, vilket fall så är det ju lite skönt att skriva av sig lite ibland nu när man är en hemmafru och klättrar på väggarna å pratar antingen med min lilla ängel eller mig själv hela dagarna tills pappa Danne har kommit hem från jobbet.

Ja vad ska jag säga jag är en helt vanlig tjej i helt vanliga kläder med en liten flicka på armen och min stora kärlek vid min sida.

Hoppas ni njuter av att läsa om mitt liv, mina drömmar och allt som kommer omkring i en helt vanlig  23- årig mammas vardag

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej syrran... Det här kommer bli skit skoj. Jag saknar lite bloggar att läsa,,, Du som skriver helt underbart som helst kommer klara det här galant. Vänta bara till du börjar störa dig på andra bloggare då ska jag reta dig för att blivit besatt. Nu ska ajg ner och möta GUnilla på stan. Vi ska pärla idag. Kom över om du vill. Ta gärna med jollan..:)

Älskar dig... Puss puss

2009-01-19 @ 11:09:52
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Sussi

ja här har du en till som kommer att läsa. Och jag önskar dig all lycka nu när du kommit så här långt att du vill förgylla vår dag med få den äran att läsa om din vardag och helgdag.

Lycka till lilla gumman

2009-01-19 @ 13:49:33
Postat av: Lovisa

Hittade hit ändå;) men fick klicka mig in på cissis blogg för att hitta:P



jag gillar att du skriver iaf, eftersom vi inte hinner ses så ofta så kan jag ju iaf få läsa vad som händer.

Men snart blir det förhoppningsvis ändring på den saken och Lovisa och Jenny är queens on the beach i sommar;)



puss

2009-01-19 @ 19:54:37
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0